Gå til innhold

85/70 senkesett ifra Czt.no ?

Ranger emnet


Empty

Anbefalte innlegg

En her i byen senket sin noe vi fant ut med å måle at den var 12 cm laveren en en org.... ( kappet fjærene og hadde alt for små hjul ).

 

Alikevel var den kjørbar.... Gti lippa lå en cm over bakken på flat vei...

Gikk med noen lipper ... så 80 senk er bare blåbær....

G60 syncroen min var lavere en 80 når jeg fikk den .. skrudde den opp til vinteren og giddet aldri ta den ned igjen ...

 

Bilen min er senka ca.. tjah... måtte gudene vite, men tipper sånn ca rundt 55mm...

 

tar ikke nedi noen steder..

 

 

anbefaler deg justerbar senk jeg! det har jeg supersport.. rimelige i innkjøp. og gode å kjøre med

 

023.jpg

 

025.jpg

Golf II 16vT Syncro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 36
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da må jeg nesten prøve å senke den mer enn 60/40mm.

Et lite spm. til, tar det her istedet for å lage en ny tråd...

Hadde tenkt jeg skulle gå for en 2 lykters emblemfri grill til Golfen, men så ser jeg at det selges div. Jetta look set, med grill, lykter osv. også lurte jeg på om det er mulig å kjøpe en Jetta emblemfri grill også noen Jetta lykter og sette på ?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel ok til prisen (har jeg hørt) og senker vel 110 maks (har jeg også hørt, skal ikke si det for sikkert. Jeg skal kjøpe det hvis jeg bare får tak på eieren av golfen jeg sku kjøpe hellothere )

Åååå, ser så fram til å få golf! Heh, skal vise en kompis som syns at t.o.m 40mm blir for mye senk at han tar FEIL! FEIL FEIL FEIL!! :hammer alacocaina

Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow.

James Dean

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår