Housey Skrevet Oktober 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2005 En her i byen senket sin noe vi fant ut med å måle at den var 12 cm laveren en en org.... ( kappet fjærene og hadde alt for små hjul ). Alikevel var den kjørbar.... Gti lippa lå en cm over bakken på flat vei... Gikk med noen lipper ... så 80 senk er bare blåbær.... G60 syncroen min var lavere en 80 når jeg fikk den .. skrudde den opp til vinteren og giddet aldri ta den ned igjen ... Bilen min er senka ca.. tjah... måtte gudene vite, men tipper sånn ca rundt 55mm... tar ikke nedi noen steder.. anbefaler deg justerbar senk jeg! det har jeg supersport.. rimelige i innkjøp. og gode å kjøre med Siter Golf II 16vT Syncro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Oktober 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2005 som noen sa praise the lowered 60 er ikke lavt andre steder enn rundtom dekkanten Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Oktober 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2005 Er enig med resten, kjøp justerbart ;) Original golfhøyde er jo greit for rockclimbing, 40\40 er ok for vanlig terrengkjøring :D Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Empty Skrevet Oktober 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2005 Da må jeg nesten prøve å senke den mer enn 60/40mm. Et lite spm. til, tar det her istedet for å lage en ny tråd... Hadde tenkt jeg skulle gå for en 2 lykters emblemfri grill til Golfen, men så ser jeg at det selges div. Jetta look set, med grill, lykter osv. også lurte jeg på om det er mulig å kjøpe en Jetta emblemfri grill også noen Jetta lykter og sette på ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sonick Skrevet Oktober 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2005 Ikke det at jeg liker det - men det er fult mulig å montere jetta grill. Du må ha lykter, grill og feste metallet bak lyktene. Gå heller for emblemløs enkeltlykta eller rally grill ! Siter Golf 4 gti 99 mod x - en del golf 2 er Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Empty Skrevet Oktober 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2005 Noen som har en link til rally grillen ? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
OleVik Skrevet Oktober 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2005 60/60 med 10x16 ... kjøp senkeskåler evt fjærbens lager som senker 1,5 cm så den blir litt lavere foran .. og korte dempere!!! Siter 1988 MB 190E 3.0 1990 VW Golf GL TD (Solgt) 1985 VW Golf GTi (solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Oktober 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2005 man får det ikke lavt (lavt nok..) og pent uten justerbart ;) noe golfen min er ett bevis på..*ønske seg justerbart* ! 85mm senk og 195/45-15... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Oktober 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2005 Slenger ut et skrytebilde for Kaldblod jeg a: Hevet 10 meter, med KB Fahrwerk pro: Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet Oktober 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2005 Slenger ut et skrytebilde for Kaldblod jeg a: Hevet 10 meter, med KB Fahrwerk pro: lol Litt lavere nå, da.. Litt. Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet Oktober 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2005 Noen som vet kvaliteten på dette? Hvor mye senker det max? http://eyecandyracing.no/justerbartUnderstell_VW_Golf2.htm Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Oktober 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2005 Er vel ok til prisen (har jeg hørt) og senker vel 110 maks (har jeg også hørt, skal ikke si det for sikkert. Jeg skal kjøpe det hvis jeg bare får tak på eieren av golfen jeg sku kjøpe hellothere ) Åååå, ser så fram til å få golf! Heh, skal vise en kompis som syns at t.o.m 40mm blir for mye senk at han tar FEIL! FEIL FEIL FEIL!! :hammer alacocaina Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet Oktober 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2005 Noen som vet kvaliteten på dette?Hvor mye senker det max? http://eyecandyracing.no/justerbartUnderstell_VW_Golf2.htm Kvaliteten er helt grei.. Som andre ikke-rustfrie sett. Visstnok jævlig stive foran, og litt for myke bak. Senker nok. Siter 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Oktober 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2005 Har tykk spraygrease på jobb, smører på godt med det, så holder det seg vel pent forhåpentligvis.. Det eller teflonspray ;) Siter Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet Oktober 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2005 oki..takk for svar Hadde vært noe med ett justerbart sett. Var ikkje ille pris på det der. Hvis det senker max 110mm er det nok i massevis til meg:P Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg