xanakor Skrevet Oktober 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2005 hei. jeg lurer på hva jeg bør se etter på en mazda 323f ca 1990 modell. rust,vanlige feil og mangler? mvh stian Siter VW GOLF 1.8 gl 1989 (x)volvo 244dl 1979 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WireD Skrevet Oktober 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2005 drivledd, spes om den er senket. rust på evt. takluke, understell, hjulbuer og hjulbrønner bak. sjekk generellt under for rust også. ellers er dette VELDIG driftssikkre biler. lykke til med evt. bilkjøp! du får bare mer og mer til disse bilene, de begynner å bli populære å dille litt med. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RuuDpus Skrevet Oktober 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2005 eneste stedet på bilen min jeg har rust er på TAKET av alt, og det er en 90" 323F... sikkert ikke noe vanlig men :P Ellers rust i hjulbuer... Personlig er jeg grisefornøyd med bilen!!!! for utenom at girkassa og clutchen gikk til helvete for litt siden, men det er fiksa ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Elanzer Skrevet Oktober 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2005 rust ved frontvinduet... husker det var litt der på speedman sin... måtte sveise noen hull der :( Siter x 86 Mazda RX7 Turbo II - 88 Mazda 626 2.0i 16v (prosjekt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg