zel Skrevet Oktober 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2005 Jeg har disse dekkene. Til min store forundring er det nå 3 sesongen de sitter på bilen. Nesten så jeg gjår å kjøper nye dekk av prinsipp, men med tanke på belastningen dekkene får og at de sitter utrolig bra på veien kan jeg si at dette er de aller beste dekkene jeg noen gang har hatt!! Testet ett år Bridgestone Blizzak. Må bare si til dere som kjøper disse dekkene, at dere hiver penga rett ut av vindu. De sitter bra når de er nye, men når de er slitt kan du bare hive dem. Å jeg slet ut mine på 4 mnd. Ikke særlig bra mener nå jeg! Siter Audi RS2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet Oktober 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2005 Godt å høre at jeg har kjøpt noe skikkelig da! Den dagen jeg la om smelta snøen igjen, så jeg har ikke testa de enda! Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 9, 2005 Rapporter Share Skrevet November 9, 2005 Jeg skal kjøpe disse dekken selv....hvordan er din erfaring med de hittil? Hvis du har lagt om da.... Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_BASS Skrevet November 9, 2005 Rapporter Share Skrevet November 9, 2005 Har kjøpt meg yokohama piggfrie jeg, får håpe disse er bra damndamn Siter Japanisce Industriabfall, nein danke! audi s2 morrobil audi s2 bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet November 9, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 9, 2005 De ser veldig bra ut, fikk såvidt testa de på snø, og da virka de veldig bra. Men snøen forsvant 2timer etter jeg la om..... violin Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
4x4 tdi Skrevet November 9, 2005 Rapporter Share Skrevet November 9, 2005 hvis snøen opp til knea rekker må du kjøre firhjulstrekker, hvis den skulle spinne da koble inn litt høy og lav. nei dere må sko dere etter hvilket land dere bor i dette er faen ikke california :biker Siter 2000 suzuki grand vitara 2.0 tdi,cruisebil. 2005 Golf V 1,9 tdi. 1983 honda vt 750 custom,seriøse greier. 1977 vespa 50 special,4 håndgear. kreidler 50 rs. lohi 13 fot med 50 hk mercury Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg