BergDal Skrevet Oktober 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2005 Heisann hellothere Er det noen som har hatt problemer med vann i dørken på e28? (2,8) evt noen som vet hvor dette kan komme fra? Synd om det skulle begynne å ruste i dørken på en slik kongebil :fire: Kom med tips til hvordan dette utbedres! ....................... På forhånd takk for alle svar cheers MVH BergDal Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErikJ Skrevet Oktober 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2005 Har hatt litt problem bak, vist det kommer mye vann inn fra dørene (er dreneringshull under) ,sjekk at hullene er åpne og kjenn på dørene. Hadde forran på passasjerside også,men det har jeg ikke mere så jeg vet ikke hvor det kom ifra,kanskje takluke Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flinke Ivar Skrevet Oktober 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2005 Sjekk at dreneringen er ok ved luftinntaket mellom panser og frontrute. Kan tette seg igjen med løv fra trær. Hell nedpå litt vann og sjekk om det kommer ut under eller inni bilen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BergDal Skrevet Oktober 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2005 Thanks! cheers skal sjekke der da... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BergDal Skrevet Oktober 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2005 Jeg tenker også på om det kan være dårlige vinduspakninger? Eller er det noen fare for d i det hale tatt...siden bilen begynner å dra på årene? :drive2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Trond.S Skrevet Oktober 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2005 Visst du har takluke på bilen din vil jeg anbefale deg å flytte dreineringslangene til denne som ender opp midt inni kanalen. Du kommer til ved å ta ut høytalerene ved siden av beina din. Denne slangen kan du dra ute i forkan av kanalen. Er faktisk hull i både kanal og skjerm som er stor nok. Lønner seg å forlenge denne slangen litt sånn at vannet ikke renner rett på nedre delen av forskjermene, som jo er utsatt nok som de er. Bare et lite tips for å unngå at vannet etterhvert kommer inni på gulvet gjennom det som egentlig skulle vært en innerkanal. Hilsen Trond Siter - BMW 528i 85 -Langtids prosjekt - BMW 525i - BMW 745i X BMW e30 med S50B30 -Morro bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BergDal Skrevet Oktober 18, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2005 Takk for hjelpen folkens.. :thanks Kjekt med forum.. Nå blir bilen forhåpentlig vis fri for dugg og vann i dørken :cab Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg