Gå til innhold

Noen som vil redde denne 240n?

Ranger emnet

Tveiten

Anbefalte innlegg

• Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

utseende-messig var den ikke så ille...! fått fjernet litt klistremerker og "renska" den litt, så er den ikke så ille...!

men innvendig deriomt, å herre min hatt, ser ut som et halv-ferdig prosjekt av PIMP MY RIDE på den negative måten...! :hammer

nei ikke helt den ser ut som et bomba horehus inni.

1995 modell Insane 200SX S14

Har Fått en liten front skade

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kom over denne 240n på min daglige volvo-søkerunde på autodb..:P

http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/picture.pl?nr=901160

Noen som synest denne er fin?? Kan virke som at der er om å gjøre å gjøre den så "harry" som mulig, interiøret er noe av det verste jeg har sett i en 240:shake..

Håper den neste eieren ser potensialet i denne - bak klistremerkene og interiøret...:rolleyes:

Kastn i peisen! Less is more!!

90 Bmw 318is

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ALLE!!! Og da mener jeg ALLE 240'er er harry!!!

Å roarei dua johan , du har sikkert en sånn riskoker fitte bil , som så forjæv... kjedelig og kjøre at jeg ville heller tatt bussen!!!! lenge leve go førr ja!!!!

Volvo 240 b23e

har kjøpt 740 tic motor som skal inn

volvo 245(høgger)

Volvo 245(høgger)

Mercedes 230 te (høgger)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ALLE!!! Og da mener jeg ALLE 240'er er harry!!!

tror jeg skal oppfordre ALLE volvofolka her ine til å forsøpple japcrap trådene her så ser vi hva du synes om det.. du har overhodet ingen grunn til å komme med slike utsagn, ikke dere andre heller! folk liker forskjellig, har alltid gjort det og kommer alltid til å gjøre det! og det sier jo litt om deg/kameratene dine som kommer med slike utsagn, rimelig trangsynt og barnslig spør du meg! *lerpå*

Lenke til kommentar
Del på andre sider