Aron88 Skrevet Oktober 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2005 Okey, ser på Mazda MX5'er nå...MEN det står på en del "miata". Hva er forskjellen på dem og dem det ikke står på? er det akkurat det samme? takker for hjelpen! PS: hva syns dere er en god pris for en mazda MX5 1990-1994 modell i god stand(HELT orginal) Gleder meg til lappen, så tenkte ut to biler jeg skal kjøpe meg :D Audi 80 avant stasjon(Vinter bil og arbeidsbil) Og Mazda MX5(sommer/cruise bil) Også lurte jeg på om dere kunne kanskje noen sider som tilbyr fet styling og chiping av MX5'en? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WireD Skrevet Oktober 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2005 miata er vel bare et tilleggsnavn som brukes av og på? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cartman Skrevet Oktober 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2005 Miata er USA/amerika utgaven. I østen het de eunos Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aron88 Skrevet Oktober 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2005 Ah, tusen takk ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet Oktober 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2005 Du ser forskjell på Miata og MX5 på skiltplaten bak. Miata har firkantet skilt. MX5 har avlangt skilt. Kjøp min da vel: http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=903214 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Aron88 Skrevet Oktober 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2005 skulle gjerne ha gjort det, men perr i dag har jeg ikke cash! :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet Oktober 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2005 Miata er USA/amerika utgaven. I østen het de eunos Nesten korrekt.. de het Eunos Roadster.. Eunos er merket.. Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
technophobia Skrevet Oktober 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2005 Nesten korrekt.. de het Eunos Roadster.. Eunos er merket.. Bare for å føye på litt info: Mazda prøve seg på nittitallet med såkalte "merker", hvor hvert merke skulle ta seg av hvert sitt markedssegment. De merkene jeg kommer på akkurat nå er Eunos, som var luksuriøse sportsbiler, og infini/~efini, som var biler med høy ytelse (RX7 osv). Siter Det er sunt bondevett å ligge bredt -Felleskaupet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hissig_Pannekake Skrevet Oktober 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2005 jonaldo: Tar du innbytte begge veier? Siter 2010 VW Scirocco X 2010 Passat CC Carat X 2009 VW Tiguan X 2009 VW Passat highline dsg X 2009 Golf 6 TSI X 2008 BMW 318d x 2008 BMW 118d and the list goes on Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonaldo Skrevet Oktober 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2005 Ja, men det kommer jo litt an på hva du har da...... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hissig_Pannekake Skrevet Oktober 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2005 bilen min hvordan stand er motoren din i?med tanke på turbo montering? Siter 2010 VW Scirocco X 2010 Passat CC Carat X 2009 VW Tiguan X 2009 VW Passat highline dsg X 2009 Golf 6 TSI X 2008 BMW 318d x 2008 BMW 118d and the list goes on Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Vidar Skrevet November 16, 2005 Rapporter Share Skrevet November 16, 2005 Nesten korrekt.. de het Eunos Roadster.. Eunos er merket.. Er ikke Eunos = MX3 og Eunos Roadster = MX5.. Merket er vel fortsatt Mazda.. Siter Mazda MX5 Supercharged --------------------------------------------- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Helios Skrevet November 18, 2005 Rapporter Share Skrevet November 18, 2005 Er ikke Eunos = MX3 og Eunos Roadster = MX5.. Merket er vel fortsatt Mazda.. Mulig jeg har misforstått.. men jeg skjønte det slik at Eunos er "merket" jeg da med tanke på at man har Eunos Roadster, Eunos infinity (om jeg ikke husker feil) og så klart.. EUNOS COSMO :) og cosmo heter da vel vitterlig ikke mazda? Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
hfracing Skrevet November 26, 2005 Rapporter Share Skrevet November 26, 2005 ikke glem eunos efini Siter - 2007 325d coupe Msport , BBS LM , KW3. Sølv bil, coral rødt Msport skinn - Daily driver - 1992 mx5 - Trackday toy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tiller Skrevet Juli 28, 2009 Rapporter Share Skrevet Juli 28, 2009 Amerikanske Mx5 (Miata) har som regel litt mer utstyr og i flere tilfeller litt mer hester Siter Alfa Romeo 159 SportWagonFiat 850 Sedan Puch Maxi S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg