Gå til innhold

Cereal: Volvo 850 T5 95mpd

Ranger emnet

Cereal

Anbefalte innlegg

• Svar 60
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

• 2 months later...

Konge bil. Har akkurat kjøpt meg helt lik bil. Samme farge til og med.. Men har en italiensk versjon, så jeg har 2l motor istedet for 2.3l.

Hvilke felger ble det så du kjøpte? På min har jeg BM Kobra 19", syns dem kler bilen godt. Syns store felger med 5 eikre passer best på 850.

Ga 174000 for den. Tror det var en grei pris med tanke på alt som er gjort med den. Gått 187000km og har komplett servicehefte. Strålende fornøyd så langt hvertfall. Men er synd den drar i feil ende. Kommer nok til å savne 740n i vinter..

850t5red_01.jpg

850t5red_02.jpg

850t5red_03.jpg

Volvo 240 TIC - 86

Volvo 850 T5 -95 (solgt)

Volvo 240 GL - 85(solgt)

Volvo 740 TIC -87 (solgt)

Volvo 740 TIC -88 (solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 5 weeks later...
  • 4 months later...
Noe nytt her da? Hørte rykter om effektanlegg og større turbo :D Du veit godt S3T sin "R" kommer til å gå som ett piska skinn, så her må du bare modde det du rekker til sommeren ;)

Om ikke det blir svensk jetfly på deg da.. :drive2

Har kanskje kjøpt meg S60R dyse..

Har også liggende en ny turbo, TD04-HL16T..dette er vel samme turbo som sitter på 850R.

Å jeg har kjøpt eksosanlegg, men har litt problemer med folkene jeg handlet med..Jeg skulle ha ett JT-twinpipe 3" eksosanlegg, men fikk ett BSR 2,5" anlegg, å butikken har visst litt problemer med politiet for tiden, skylder visst en del penger til staten, tror det var snakk om ca 700 000 i avgifter på diverse biler, så det ser ut til at det kan ta litt tid...

98- Subaru Impreza GT

x - 95- Volvo 850 T5

x - 87- VW Golf Gti 1,8 16v

x - 92- Honda Civic HB 1.5Lsi

x - 85- VW Golf Gti 1,8 8v

Lenke til kommentar
Del på andre sider