Gå til innhold

Kjøpe denne DVD spilleren fra QXL?

Ranger emnet

Oleee

Anbefalte innlegg

Link...

Noen som har noen formeninger om denne? :) Får jeg en bedre skjerm+spiller et annet sted til samme pris eller lavere?

Trenger vel ikke noe tilegg til denne pakken? Kan styre alt av lyd og det som måtte være vel?

Tusen takk på forhånd! m'm

| -My rides- |

[X] VW Golf III 1,8 GL - 95 mod. aka. "Hot Stuff" (solgt)

[X] Suzuki FZ 50 - 87 mod (dævkjørt, solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du trenger vel radio?

Tror det stod noe lenger der nede om at det ikke var RDS-radio på den. (Er kanskje vanlig -gjørdetselv-radio der)

Som betyr at det ikke er mulig å spille av radio??

| -My rides- |

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skjønner! RDS gjør det slikt at man kan se navnene på de diverse radiokanalene? Andre formeninger om denne spilleren da? Trenger jeg å beholde min gamle CD spiller til å justere lyd osv..?

| -My rides- |

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er tydligvis en selger som importerer endel kinavare. Vær sikker på at det finnes et servicenett, og ytes garantier i henhold til norsk lovgivning.

Spørsmålet her er om personen som selger dette har eget firma, eller om det selges "svart". Ville personlig vært litt forsiktig. Endel av kinaspillerne har dårlig holdbarhet.

mvh

Glenn

Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dette er tydligvis en selger som importerer endel kinavare. Vær sikker på at det finnes et servicenett, og ytes garantier i henhold til norsk lovgivning.

Spørsmålet her er om personen som selger dette har eget firma, eller om det selges "svart". Ville personlig vært litt forsiktig. Endel av kinaspillerne har dårlig holdbarhet.

mvh

Glenn

Så du hadde gått for Pyle eller CUBE fremfor dette hvis du skulle ha valgt noe billig?

| -My rides- |

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du er villig til å ta sjansene som naturlig følger med et slikt kjøp, og samtidig husker på at du sannsynligvis vil få akkurat det du betaler for, vil jeg ikke karakterisere det som et elendig kjøp.

Men som sagt; det vil alltid være en risiko for å bli stående igjen med barten i den berømte postkassa. Ring forhandlere og spør om tilbud på noe tilsvarende, så kan du ta et valg etterpå. F.eks.

Mer tåkete svar har jeg nok ikke skrevet på lenge, hehehe ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om du er villig til å ta sjansene som naturlig følger med et slikt kjøp, og samtidig husker på at du sannsynligvis vil få akkurat det du betaler for, vil jeg ikke karakterisere det som et elendig kjøp.

Men som sagt; det vil alltid være en risiko for å bli stående igjen med barten i den berømte postkassa. Ring forhandlere og spør om tilbud på noe tilsvarende, så kan du ta et valg etterpå. F.eks.

Mer tåkete svar har jeg nok ikke skrevet på lenge, hehehe ;)

Hehe, men trenger jeg å beholde den gamle spilleren for å styre lyd osv..? Eller klarer denne det selv? Sett Pyle og ligenende, der må man nesten ha en CD-spiller ved siden av for å styre volumet..?!

| -My rides- |

Lenke til kommentar
Del på andre sider