mfafa Skrevet April 12, 2003 Rapporter Share Skrevet April 12, 2003 Hei. Tenkte jeg skulle lakkere toppdekselet på 2.0i DOHC motoren i Sierra'en min. Da lurer jeg på om dette er problematisk eller ikke, med tanke på at det er plast! Håper det ikke blir noe av det samme som å selv lakkere fangere av plast. Har hørt dette umulig blir bra hvis man ikke overlater det til lakkeringsverkstedet... Noen som har lakket toppdeksel av plast før? Antar man kan bruke vanlig lakk som ikke er særlig varmebestandig, fordi plasten ikke akkurat blir varm. Er kun litt bekymret for hvor pent det blir. Fordi det kan jo være problematisk å få lakken til å sitte skikkelig? :| Mvh Harald Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
HolkestadRacing Skrevet April 12, 2003 Rapporter Share Skrevet April 12, 2003 puss fint over, få vekk alt fett, grunn me plast grunning. viss dekselet blir varmt må du ha varmebestandig lakk. d blir bra ditta. Siter Driving Is Noting Without Control -Audi A4 Turbo Quattro xGolf IV gti turbo (taket og kondemnert) xGolf 2 gti turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golf16v Skrevet April 12, 2003 Rapporter Share Skrevet April 12, 2003 Du burde levere det på et lakk-verksted... Det blir best uansett... Siter -84 Golf GTI 16v -98 Audi A4 -68 Vw Boble 1500 hapyhappy Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mfafa Skrevet April 12, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 12, 2003 Originally posted by HolkestadRacing puss fint over, få vekk alt fett, grunn me plast grunning. viss dekselet blir varmt må du ha varmebestandig lakk. d blir bra ditta. Akkurat som når jeg lakket keyboardet til PC'en en gang i tida.. ehhheh :P Hvor mye varme tåler vanlig lakk? Evt. hva koster varmebestandig lakk sånn ca. Har altså lakket litt før, og vet at hvis man tar seg tiden man trenger og gjør det nøye, så blir det ganske OK... Gidder jo ikke sende det til lakkverksted dah.. det vanskeligste med jobben blir vel fargevalget ;o) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CoDEmASTeR Skrevet April 12, 2003 Rapporter Share Skrevet April 12, 2003 Den blir ikke så varm at du må ha varmefast lakk altså... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg