Gå til innhold

Får ikke på hovedlysene

Ranger emnet


acoupe

Anbefalte innlegg

På bilen har du lys på hver side, jeg la inn 1stk rele på hver lys side (høgre og venstre). Nå snakker jeg ikke om lysa bak, men kjørelys, langlys og park. Er vanskelig å forklare uten koblingsskjema, kan se om eg har det liggende her i rotet, om det skulle vært aktuelt. :dj

 

På din corrado har du mange rele, de ligger over/under sikringene. Små firkantede klosser. Legger 2 løse inn der.

 

hmm..tror jeg trenger ett koblingsskjema jeg, for er så LITE kyndig på dette feltet der !

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kjøp lysforsterker-sett på Biltema. er ferdig med plugger og kabler, blir ryddig og fungerer bra. PLUG AND PLAY :driving .

Trygt med den fra biltema da? Sto at den var for 100w pærer... Må kanskje bytte til det da?

 

"all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler

med små felger og div chrome "oldschool"....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er vel max 100 watt de tåler. jeg har aldrig hatt noe problemer med settet. har brukt det på flere biler i mange år :driving :driving. er ikke alt fra Biltma jeg er like fornøyd med feks: lysperer er skikkelig møkk !!!

Ahh, da skal det kjøpes inn!;) Lei av å holde inn lysspaken får å få sterkt nok lys på mørke nattcruisinger;)

 

"all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler

med små felger og div chrome "oldschool"....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bryteren er jo null problem å skifte, men har lyst på bedre lys på bilen.

Har 100watt kjørelys pærer så hadde jo vært fint å få utnyttet de fullt ut !

 

 

dæven, jeg syns lysa dine var sterke slike de var på 11.5 watt..(med de nye pærene riktignok )

 

tenk deg forskjellen med relee da, lyser sikkert helt rått ( og blått )

1994 mazda 323 gt-r.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår