jettamaster Skrevet Oktober 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2005 har tenkt å flytte spylertanken eller ekspansjonstanken til motsatt side av morotrommet. grunn: skal mekke opp nytt el-system for div lys og utsyr. er da nokon som har gjort dette før?? er da mulig å få tak i ein mindre spylertank?? Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet Oktober 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 12, 2005 jettamaster skrev: har tenkt å flytte spylertanken eller ekspansjonstanken til motsatt side av morotrommet. grunn: skal mekke opp nytt el-system for div lys og utsyr. er da nokon som har gjort dette før??er da mulig å få tak i ein mindre spylertank?? få tak i en spylertank som passer baki siden av jettaen din som egentlig er til bakspyleren, så kobler du denne på frontruten.. få og tak i en radiator med innegygget ekspansjonstank, så kan du kaste hele driten :) er slik en til salgs på vw audi forumet.. Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.jenssen Skrevet Oktober 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2005 Denne du tenker på? Radiator Går den til 16v åsså skal tro? Siter 01 Passat 1,9tdi Variant 94 Golf 3 1,8CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet Oktober 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2005 er den ja.. passer genialt.. Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mr.jenssen Skrevet Oktober 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2005 Skal ha meg en sånn etterhvert ja. Godt tips dette Jettamaster! Rydder bra opp uten den stygge ekspansjonstanken! Ellers er det jo god plass bak i Jetta'n til å flytte batteriet. Siter 01 Passat 1,9tdi Variant 94 Golf 3 1,8CL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Oktober 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2005 den radiatoren ser intressant ut:) var på huggeren idag og fant ein ny spylertank. den er i fra ein eldre audi. den er halvaprten så stor som den orginale.:) flytte batteri bak har eg tenkt på men no er uaktuelt. Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Oktober 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2005 er 1,8 radiatoren større enn 1,6? Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet Oktober 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2005 Har ikke sett noe spes system i de radiator størrelsene enda.. bortsett fra at diesel har større, og de med hengerfeste og har den store typen.. ser du på fremre motor travers, og i frontplata så er det 4 par med hull til venste og to til høyre.. så mange varianter finnes det.. de mest vanlige er den som er akkurat like stor som vifta og den som er en seksjon større med de gummi lappene foran ekstra området på baksiden.. disse som er brukt til 1,6 og 1,8.. her om dagen fant jeg derimot den største typen radiator som passer til g2.. lå løst, så vet ikke hva slags bil denne kom på.. den strekker seg fra det hakket helt til venstre mor det hakket som er helt til høyre.. tar hele fronten.. Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SpeedWell Skrevet Oktober 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2005 Jeg har en sånn king-size radiator liggende, fra en 1987 1.8 med air condition.. er nok pga A/C'en den har så stor. Kjøp den for 500kr, så får du med masse A/C rukkel også. :P Siter Audi 90 Quattro, lekebil. Golf 1988 http://www.dub-dukes.com/r20/ Beetle 1957 Californian-Copper Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Krazy3en Skrevet Oktober 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2005 Rallye cooleren er meget stor Siter Rallye G60 Soon to be 16vT Rallye --> .:R32. Prosjekt. Golf 2 VR6. Prosjekt. Alt går an. Det umulige tar bare litt lenger tid. Mannens oppgave her i livet er å fylle kvinnens tomrom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwboy Skrevet Oktober 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2005 Sånn stor radiator har jeg også på bilen min (91 1,8).. men jeg har ikke AC.. Kan denne radiatoren brukes til 16V prosjektet jeg snart skal begynne på? Og en ting til.. hva er de gummi-"lappene" på siden til? Siter VW Golf IV GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet Oktober 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2005 tror ikke du har slik skikkelig stor.. den dekker absolutt hele fronten fra ende til annen... de gummulappene er bare der til for pynt :) beskytter fra baksiden og fungerer som en slags luftgjennomstrømningsventil.. inn, men ikke ut.. Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwboy Skrevet Oktober 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2005 mulig jeg har en sånn mellomting da ;) .. men dette blir vel litt o. topic - sorry jettamaster Siter VW Golf IV GTI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Oktober 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2005 vwboy skrev: mulig jeg har en sånn mellomting da ;).. men dette blir vel litt o. topic - sorry jettamaster det gjer ingenting:) lærer litt sjølv. tenker på å kjøpe den radiatoren på vacn-forumet:) Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg