Gå til innhold

biltema felger

Ranger emnet

cuts

Anbefalte innlegg

Hvis jeg skal ha lettmetals felger fra biltema på en golf2, må jeg kjøpe nye dekk også da eller?

http://www.biltema.no/carparts/carparts_c.asp?iSecId=1527&strCarId=Volkswagen

hvor mange tommer er disse felgene? koster jo bare 500 kr

Ja seff trenger du dekk. nye eller brukte. nye er å anbefale.

tommer? det står på siden. 15"

Chrysler Stratus 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her er det kun snakk om felger.... og ikke dekk.De må du kjøpe utenom....De felgene til 499,- har dim.6,5*15" og 7*15"..... cheers

Ja jeg visste det bare var snakk om felger, men visste ikke om det var anbefalt å kjøpe nye dekk til nye felger :)

Takk til dere andre som har svart!!

Er det forresten andre plasser du får billige felger? rundt 500-1500?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du MÅ ikke kjøpe nye dekk, felgene blir ikke ødelagte av flere monteringer med mindre personen som gjør det ikke klarer å bruke en omlegger...

men 195/50-15 dekk koster jo ingen ting. siden du kanskje vil ha det så billig som mulig så kjøp dekk på eiker motorshop. Der koster Simex sm8000 195/50R15 82V, 398,- pr stk. det vil si en felg/dekk pakke på 3588,- og det er jo billig... Men man får hva man betaler for :)

Current: '02 VW Golf TDI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror ikke jeg hadde følt meg heeeelt trygg, hvis en såpass viktig del av bilen min kom fra biltema.. Men det er vel bare meg og mine fordommer:)

Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

tror ikke at felgene er så utrolig ræva som mange skal ha det til..er sikkert ikke like bra som andre dyre felger, men tror de er bra nok til normal bruk..

er jo bare å kjøpe det, ryker de har du jo normal garanti.. tror nok ikke de smuldrer opp under kjøring, hehehe

* Volvo 242,355chevy v8,prosjekt,80mod++

* Volvo S60T5 ®,02mod, bruksbil

X Vovlo 240TIC, 83 mod, B230FT, 405topp++

Kadett V8 morro prosjekt. 350 smallblock. kamerat og jeg som hadde lite å finne på :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider