Gå til innhold

lime spoiler på bilen med sikaflex?

Ranger emnet

e321

Anbefalte innlegg

lurer på om jeg kan lime en spoiler/vinge på bagasjeromslokket, eller om den må skru's fast?

Er vel egentlig mer i bakskjermene den må festes... så vil helst ikke borre hull ;)

Funker det med sikaflex?

Takker så mye for svar :)

Mvh

Espen

etter effaring så ville eg heller brukt "Tec 7". den er fin å jobbe med, griser ikkje så mykje, henger godt og herder fortare enn sikaflex.

frontrutelim har eg ikkje prøvd men har hørt at det og funker veldig fint.

-vw golf v 1,9 tdi (tddi)

-vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v

-vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip)

-vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip)

ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, kanskje.. men er dumt å ødelegge 2bakskjermer da?

Er billigere å heller pusse de ned å lakkere på nytt, enn å både kjøpe nye+lakkere de :)

EDIT: :hammer haha, jeg er lite lur da som vil feste spoileren i bakskjermene :D

hehe tidlig i dag...

men kan du ikke bare sparkle over skurehullene så lakke? blir jo bedre resultat hvis du skal ta spoileren av det enn at du skal pusse store flater først..ville jeg tro hvertfall...kommer ann på hvor glad du er i å pusse også kanskje uhhmmwhat?

- 76 Datsun 100a, Bygges opp

- 73 Opel GT, Bygges opp,Nyeste:Skinnseter

- 91 Opel Kadett E, RIP

-94 Mitsubishi Galant

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikaflex sitter som faen. Tror det holder i ca 10 år eller noe. Først da kan det begynne å løsne. En kammerat av meg kjøpte en kadett c til 3k. Der var den ene hjulbuen limt på med sikaflex. Den var begynt å løsne, dvs sparkelen rundt hadde begynt å sprekke, men den var vel 7år gammel.. 79modell.. hehe...

En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning.

Lenke til kommentar
Del på andre sider