Gå til innhold

Deformert frontleppe....

Ranger emnet

Blom`s

Anbefalte innlegg

Lurer på om noen av dere har en frontleppe(original) liggendes som dere har tenkt å selge? Kom hjem fra min nattlige "tokt" etter et heller ufrivillig møte med en katt/rev:(:(....fangeren overlevde "sammenstøtet" med noen få skrammer i gitteret,men leppa ble mildt sagt deformert :drive2 .....og nå ser Rado`n ganske så splitta ut..Leppa må være inntakt med tanke på fester ol......;);););)Prisen blir vi sikkert enige om bare leppa ser bra ut;);););) PS: den må være originalt svart og ikke hjemme lakkert...hehe :hammer :)litt "galgen" humor i denne ulykkelige stund:) Sjekket salg forumet sånn fort og gærnt uten å finne noe....

- Volvo 854 T-5R

- Jeep Grand Cherokee Limited 5.2 "Orvis Edition"

- Volvo 855 T-5R (x) [ Interiør & 17" Comet selges..PM]

www.blomsgaRage.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lurer på om noen av dere har en frontleppe(original) liggendes som dere har tenkt å selge? Kom hjem fra min nattlige "tokt" etter et heller ufrivillig møte med en katt/rev:(:(....fangeren overlevde "sammenstøtet" med noen få skrammer i gitteret,men leppa ble mildt sagt deformert :drive2 .....og nå ser Rado`n ganske så splitta ut..Leppa må være inntakt med tanke på fester ol......;);););)Prisen blir vi sikkert enige om bare leppa ser bra ut;);););) PS: den må være originalt svart og ikke hjemme lakkert...hehe :hammer :)litt "galgen" humor i denne ulykkelige stund:) Sjekket salg forumet sånn fort og gærnt uten å finne noe....

Har en original-leppe til Corradoen liggende, så hvis vi kommer frem til en grei pris så kan vi ordne no vet du;)...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekket hva den koster originalt? Tror ikke det var så ille egentlig.. Og om du skulle kjøpe originalt, sjekk om de får tak i fra USA eller VR6 front, så kan du senke enda mer.. slipper du at det subber i alle fartsdumper:) Jeg merket stor forskjell.

Loud pipes save lives, small plates save licences. Keep up at the back!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekket hva den koster originalt? Tror ikke det var så ille egentlig.. Og om du skulle kjøpe originalt, sjekk om de får tak i fra USA eller VR6 front, så kan du senke enda mer.. slipper du at det subber i alle fartsdumper:) Jeg merket stor forskjell.

vr6 leppe orginal 1700(+/-100,-)

*_Silver Corrado_*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er USA eller VR6 mindre? Mye snakk om subbing her nå, hva mener dere med det? :op At dekka tar oppi hjulbuen?

Volvo S60 2,0T 2001'

Volvo 460 -95'

VW Golf II -86'

VW Corrado G60 -90'

Volvo 740 85'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

USA er i hvertfall mindre ja. Trodde VR6 var lik G60, men det veit sikkert kaja bedre vist hu har sjekka det opp. Mindre leppe betyr mere bakkeklaring, og mindre subbing på fartsdempere o.l.

Ahh.. :thanks

Volvo S60 2,0T 2001'

Volvo 460 -95'

VW Golf II -86'

VW Corrado G60 -90'

Volvo 740 85'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekket med Bonrath tidligere i dag...ferdig levert og momset kommer den på overkant av 1000 lappen:) Differansen mot den originale bruker jeg på noe annet *stæsj*;) til ex. en nesten full tank....Har justert Rado`n til 80mm foran så den leppa skal kunne takle disse "h#¤^;t!s" fartsoppbremserne....kjører pent i 30 sonen allikevel"bor midt i en selv";);) Takker så mye for alle tips cheers cheers cheers ....sjekket forresten eBay og fant kun brukt til syk fantasipris:(

- Volvo 854 T-5R

- Jeep Grand Cherokee Limited 5.2 "Orvis Edition"

- Volvo 855 T-5R (x) [ Interiør & 17" Comet selges..PM]

www.blomsgaRage.com

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er USA eller VR6 mindre? Mye snakk om subbing her nå, hva mener dere med det? :op At dekka tar oppi hjulbuen?

USA leppe skal være lik VR6 leppe.. de er litt kortere, så det subber ikke i fartsdumper så lett som G60 leppa gjør med engang du senker litt :)

Loud pipes save lives, small plates save licences. Keep up at the back!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

USA leppe skal være lik VR6 leppe.. de er litt kortere, så det subber ikke i fartsdumper så lett som G60 leppa gjør med engang du senker litt :)

Okei!:) Uff, subbing hørtes ikke moro ut:p Gruer meg til 11cm lavere front til sommeren jeg:p Max 15cm å gå på:p Hmm..

Volvo S60 2,0T 2001'

Volvo 460 -95'

VW Golf II -86'

VW Corrado G60 -90'

Volvo 740 85'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Off, jeg og har lyst på ny frontleppe! Den typen som stikker framover, husker ikke navn. Noen som har denne? pris? Bilen er senket 75 cm, så den originale leppa får duge foreløbig. Bilen må hevest ellers blir leppa plog deluxe. Meir asfalt vals :cab

GTS-leppe? Den jeg skal ha, tror Dal-z har samme!

GTS Leppe 1295,- (Rs-concept)

Volvo S60 2,0T 2001'

Volvo 460 -95'

VW Golf II -86'

VW Corrado G60 -90'

Volvo 740 85'

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Off, jeg og har lyst på ny frontleppe! Den typen som stikker framover, husker ikke navn. Noen som har denne? pris? Bilen er senket 75 cm, så den originale leppa får duge foreløbig. Bilen må hevest ellers blir leppa plog deluxe. Meir asfalt vals :cab

hehe, 75cm? DET er senkingen sin det ;) kjører på skateboardhjul med senternav selvfølgelig.

Kris Selbekk

Norwegian emigrant > American Idol

'89 VW Corrado G60

Lenke til kommentar
Del på andre sider