Viking067 Skrevet Oktober 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2005 Fra Top Gear. http://www.alldumb.com/items/2005/08/13125.wmv Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MB_Anderz Skrevet Oktober 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2005 :D De gutta vet å lage show av en prøvekjøring... Er moro og underholdene! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt_Mustang Skrevet Oktober 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2005 Det er en bra bil-test det der ja :) Jeg husker en annen episode av Top Gear der det var noe av det samme. Da var det en Lotus(tror jeg) de kjørte rundt banen med, og den hadde et Apache helikopter etter seg som skulle prøve å ta bil'n. Siter "Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort." George Best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvo240R Skrevet Oktober 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2005 Rått!! Dette viser hvilke offroadegenskaper en Land (Range) Rover har :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
speedfile Skrevet Oktober 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2005 tøft.. Syns den var bra den episoden der de testa porscha og mercedesen, kjørte igjennom en landsby full av marinejegere som skulle skyte på bilen, mercedesen ble truffet færrest ganger, tror jeg. Siter 1996 BMW 520i x 1992 VW Passat stv x 1984 Opel Senator 3.0E Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
shibbymann Skrevet Oktober 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2005 Noen som har link til episoden med porscha og mercedesen? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mini Skrevet Oktober 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2005 Beste var når de skulle blåse bort en 2CV med et passasjerfly. Brukte turbinene til å blåse den. Sendte ut en bil til men merket husker jeg ikke. hehe.. Fett var det uansett. nikko Siter driftGP RCDCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TTE Skrevet Oktober 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2005 Den andre bilen var en Ford Mondeo så vidt jeg husker, fløy vel en 10-25 meter? Siter GATEBIL.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt_Mustang Skrevet Oktober 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2005 Noen som har sett den episoden av Top Gear der Richard og James lekte dart med biler? Siter "Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort." George Best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e321 Skrevet Oktober 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2005 var det ikke en mondeo som kom etter? EDIT: for sent... Siter signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg