113deluxe Skrevet Oktober 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2005 Ikke i det hele tatt. Jeg liker bare ikke tanken på å skade folk unødig. Og om dere liker tanken er det noe galt med dere :P Ja til gla`vold :hammer Never drive faster than your guardian angel can fly. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DCA Skrevet Oktober 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2005 detta var skikkelig gode nyheter !!!! må være en drøm å få gjøre no slikt på en biltyv! :wave 08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html 00'Lexus is 200 sport (solgt) 88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Soberg Skrevet Oktober 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2005 Opprinnelig skrevet av nomix Ikke i det hele tatt. Jeg liker bare ikke tanken på å skade folk unødig. Og om dere liker tanken er det noe galt med dere :P Må jo gjøre det du må for å få idiotene til å slutte, purken gidder ikke løfte en finger så da må jo du få dem til e skjønne bedre. Å vis en skjev nese og noen tenner mindre er det som må til så må man gjøre det. 100% enig med Jølla cheers 2001 BMW 316I Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
peggen Skrevet Oktober 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2005 jag har køpt mig ett bolltræ som jag har stående vid dørren men gør som farfar han skøt med hagelgevær efter negern som prøvde sig på gården hans, men missade som otur var(tror jag) ær ju svårt att springa med saltskott i baken ps se till att det ær salt istællet før hagel i den annars ær det ingen vits ds :fire: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
twinflower Skrevet Oktober 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2005 Juling > henlagt sak EOD 1998 BMW 318i 2005 BMW 116i 1995 Ford Mondeo 1991 Mazda 323 1983 Golf Diesel (52hk) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andypandy Skrevet Oktober 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2005 nei de fortjente det.når det var noen som prøvde og stjele moppen til en venn 1.gang sto jeg med ett stålrør og slo te tyven i magen på moppen og før du vet ordet av det ligger han på marka å hyle du bomma din jæv¤#!"# rasist. Da sa jeg at jeg ikke er noen rasist men jeg har ikke respekt for utlendinger som ikke gidder og følge norske lover. Da kom politiet og tok meg på skolen for avhør for episoden. den fyren hadde anmelt meg men jeg slapp unna. Takket være vitner. han ble forresten bura i 2månder :wave Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW324TDa Skrevet Oktober 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2005 Har aldri hatt innbrudd i bilen min (bank i bordet, kryss i taket), MEN; den gang eg hadde fersket noen, så tror eg at eg hadde eksplodert så til de grader. Var en lettere beruset eg-er-så-jæla-tøff-i-trynet-mitt-fyr som knakk antennen på 324'en min i fjor da eg fløytet på han ettersom han gikk midt i gaten i bergen og var til generellt hinder. Han har ett maglite merke i låret sitt for å si det sånn. Stoppet bilen, sprang etter han og leivde til han i låret (ingen som kan dø av det, men evnen til å gå svekkes kraftig i en kort periode). Forlangte at han dro frem penger for antennen, men pga sin generellt dårlige innstilling og litt sinne over å måtte stå til ansvar, trakk dette noe ut og eg var tvunget til å returnere til bilen ettersom denne stod midt i ett lyskryss, der det var blitt rødt og grønt opptil flere ganger. Det var bare en antenne (581,-kr), så eg tør ikkje tenke på hva som skjer den gang de baner seg vei igjennom vinduet mitt, som er dyrt nok i seg selv... Kan jo bare legge til at eg aldri ellers har slått til noen av nevneverdig grad. Men, HALLO, stjeling er stjeling. Det er en direkte krenkelse av meg som person at du skal tilegne deg mine ting. Og om du er gul, brun, svart eller hvit og hva språk du snakker har ingenting å si for meg. handlingen som blir utført er den samme og fargen/språket er felles etterpå; BLÅ og SKRIKENDE!!!! 2009 VW Touran 1,9 TDi DSG Highline exclusive varebil 1973 Vilvo 142 langtids kortidsprosjekt 1997 BMW 316i (skal på eu og selges) 1988 BMW 324TDa (stått en stund og står litt lengre) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KaldBlod Skrevet Oktober 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2005 Fordi et panser har giv i seg, noe verken en metallsylinder eller asfalt har. Så fint å bulke bilen sin også, da. nomix... Freak? Du har ikke drevet en del med innbrudd i andres biler selv, vel? ..bare siden du er så negativ ang. alt vi mener om biltyver. 1983 VW Golf I GTI 16v 1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6 2009 VW Scirocco III TSI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ottesen Skrevet Oktober 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2005 Så skjedde det igjen..Klokka 04 i natt ringte naboen til meg "det er noen som roter i bilene ute" Jeg tittet ut og ser 2 personer inne i bilen til nabo`n. Jeg sniker meg ut sammen med naboen og fakker gutta. Nabo`n mister grepet på den ene så han løper til skogs. Andre mann har jeg hodet i klem i døra, han vrir seg ut og hyler og skriker på et eller annet språk som ikke jeg skjønner en dritt av. Så begynner han med noen kroppsbevegelser som ligner en katt med sennep i ræva, armer og bein går i alle kanter. Resultatet er at jeg må dele ut to høyre... før han løper til skogs Så om det er noen der ute som kjenner eller ser en pakistaner som har knekt/skadet nesebein og mangler en tann så kan denne hentes hos meg. Mitt råd er: ser dere noen tyver i en bil ikke ring purken men gi dem en eller to på trynet. Motto en tann for tann utgår. Det nye er ei bilrute for ei tann Konge ! du er mitt nye idol :) haha Jeg syntes nå, bilrute for en biltyv jeg da, du skulle hatt balltre vettu ;) 82 Mustang 302 med 280/290 kam,porta topper, Speed-Pro Hypereutectic w/ Coated Skirt stempler,Accel/Malloy tenningssystem,osv osv 96 Mercedes E230 87 Bmw e30 325i. Var pen og trimmet, men ble knust av en "kamerat" :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fres Skrevet Oktober 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2005 Hvis noen så mye som tenker på å gå inn i bilen min igjen så lover jeg at den personen ikke klarer å gå resten av livet. Kjeltringer som stjler fra privat personsoner fortjener ikke noe annet! You did the only right thing Signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Funkart Skrevet Oktober 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2005 Voldelig??Du har to valg: ene er å la politiet få masse jobb og du får et brev i posten etter noen uker om at saken er henlagt pga manglende bevis, og gutta fortsetter og brekke biler Andre er å spare deg for masse papirer og kanskje hindre at de brekker igjen... I allefall i min bil Du bor i bærum, det gjør jeg og. Neste gang ringer du meg å jeg skal love deg at de "fargede" schwina ikke har det koselig lenger! De har nemlig ikke møtt en 120kg sinna islending!!! Svarte f**** som de skulle vært avlivet for sånnt!! Biler og damer er det man aldri rører om det ikke sitt eget!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet Oktober 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2005 synes det var bra gjort jeg..hadde nok reagert på samme måte.MEN..denne tråden fikk en litt vel mye "svarting" vinkling..om alle tenker seg om så er det vel flere hvite biltyver enn fargede? ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
twinflower Skrevet Oktober 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2005 Så fint å bulke bilen sin også, da. nomix... Freak? Du har ikke drevet en del med innbrudd i andres biler selv, vel? ..bare siden du er så negativ ang. alt vi mener om biltyver. Nomix er bare en posthore som skal skrive sin overmoralske mening om alt. Hadde jeg sett et individ tukle borti min bil hadde jeg kvestet vedkommende med alt jeg fant av ting i nærheten. 1998 BMW 318i 2005 BMW 116i 1995 Ford Mondeo 1991 Mazda 323 1983 Golf Diesel (52hk) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kodvaag Skrevet Oktober 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2005 om alle tenker seg om så er det vel flere hvite biltyver enn fargede? wicky124: Innvandrere står for en prosentvis større andel av forbrytelsene som blir gjort her i landet, enn nordmenn selv. (Altså, i forhold til hvor mange innvandrere vs. nordmenn det er, så blir innvandrere dømt for flere/verre forhold enn etniske(?) nordmenn) Kan ikke huske/referere til noen kilde, men mener at jeg har lest dette gjentatte ganger i aviser/Internett. Jeg solgte et brukt airbag ratt til en eldre Miata her for noen måneder siden. Disse gamle bilene har svært kraftige airbager, da eldre biler for USA markedet var tilpasset en gjennomsnitts AMERIKANSK fører som IKKE benytter sikkerhetsbelte. Kolliderer du en slik bil, så får du litt svi/brannsår i ansiktet. Han som kjøpte denne airbagen, hadde ikke krasjet. Det var en biltyv, som viste seg å være alt annet en bilelektriker, som prøvde å stjele bilen, og han fikk airbagen i nakken når han prøvde å tjuvkoble bilen. Han fikk IKKE bilen med seg! well 1996 Chevrolet Suburban 5,7 bensin 1996 Mazda 626 2009 Transporter 174hk 4-motion 1984 Scand Baltic/Yanmar 315hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
alcapaal Skrevet Oktober 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2005 1 % du? Tror nokk det er ganske mye fler en det. Og du må huske at dette er innvandrere uten norsk statsborgerskap. "svartingene" med norsk statsborgerskap som stjeler o.l blir jo regnet som norske, så den statestikken din der blir jo helt feil. 87 Mazda 626 * SPIKER * 93 Audi 80E 2,0 *KONDÆM * 98 VW Passat 1,8 *SOLGT * 91 Toyota MR2 2,0 *SOLGT * 99 Chrysler G Voyager * SPIKER * 07 Volvo V 50 *SOLGT * 07 Volvo V 70 * SOLGT * 01 Audi A 6 1,8 Turbo * Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg