Gå til innhold

Innbrudd=knust tryne

Ranger emnet


Jølla

Anbefalte innlegg

1 % du? Tror nokk det er ganske mye fler en det.

Og du må huske at dette er innvandrere uten norsk statsborgerskap.

"svartingene" med norsk statsborgerskap som stjeler o.l blir jo regnet som norske, så den statestikken din der blir jo helt feil.

 

ja..la oss svartinger ha biltyverier i fred så kan dere hvitinger gå og utføre overgrep på små barn og laste ned barneporr og voldta ungene deres!

✔Mercedes C220cdi 2009

✔Mercedes E220cdi 2007

✔Mercedes S320 2000

__________________________________________________

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 131
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hudfarge har da ingenting å si... det er den etiske bakgrunnen man må se ann...

 

tenk om han som tok innbruddet i første innlegg egentlig var en inder eller srilanker?uansett..er ikke det jeg kritiserer..var en mørk person..MEN..er alle den "svarting" stemplingen jeg blir irritert over!

✔Mercedes C220cdi 2009

✔Mercedes E220cdi 2007

✔Mercedes S320 2000

__________________________________________________

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var med politiet en uke på hospitering for en stund tilbake.

Når vi var ute på kvelden fikk vi en tlf om at det var en person som lå utenfor lensmanskontoret. Vi satte kursen, og når vi kom fram lå personen der (mørbanka) bundet i føtter og armer, på ryggen hans hang det en lapp hvor det stod: Dette er en tjuv og en kjeltring.

 

Det viste seg at han hadde gjort et brekk på feil bil. kara hadde fått tak i han og gitt han det han fortjente. Han ble foresten dømt for 32 tilfeller han dro på seg den ene kvelden. Mistenker at han trippa litt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 % du? Tror nokk det er ganske mye fler en det.

Og du må huske at dette er innvandrere uten norsk statsborgerskap.

"svartingene" med norsk statsborgerskap som stjeler o.l blir jo regnet som norske, så den statestikken din der blir jo helt feil.

Rikti.. å med så mange "nye landsmenn" som vi har for tiden, så skulle regnestykket blitt et helt annet! sier bare en ting: Gla jeg ikke bor i by'n

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Innvandrere står for en prosentvis større andel

 

1 % du? Tror nokk det er ganske mye fler en det.

 

Det jeg skrev betyr at det er "en større del", ikke 1 prosent større del. Altså ikke 1% større andel.

Tror du misforstod hva jeg skrev...

 

 

ja..la oss svartinger ha biltyverier i fred så kan dere hvitinger gå og utføre overgrep på små barn og laste ned barneporr og voldta ungene deres!

 

Ikke skriv sånn, da senker du deg selv ned på samme nivå som rasister, i tillegg til at du gir rasister grunn til å snakke stygt om deg. Det var både skuffende, ufint og usaklig sagt. Har lest mange innlegg av deg Wicky, og dette er ikke et av de beste.

 

Når man er fremmed på en plass som ikke er sitt opprinnelige hjemsted, så bør man ta seg ekstra i akt og utvise høflighet.

Dersom du oppfører deg dårlig/skriver noe stygt, så er det så lett å tenke at "sånn er de alle".

Dette gjelder ikke bare mellem fargede/hvite mennesker, det kan også gjelde en bykar som er på landsbygda og oppfører seg dårlig. Så tenker bøndene at alle bykarene er oppfører seg dårlig. Bare for at en gjør det.

 

Når jeg er i Stavanger og jobber, så prøver jeg å oppføre meg, så ikke de skal tenke "alle sørlendinger er sikkert like rappkjefta som han der".

 

En mindre grei person er nettopp det, uansett farge.

En person som generaliserer, det er en person som generaliserer.

 

 

Det var dagens moralpreken dere! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det jeg skrev betyr at det er "en større del", ikke 1 prosent større del. Altså ikke 1% større andel.

Tror du misforstod hva jeg skrev...

 

 

 

 

Ikke skriv sånn, da senker du deg selv ned på samme nivå som rasister, i tillegg til at du gir rasister grunn til å snakke stygt om deg. Det var både skuffende, ufint og usaklig sagt. Har lest mange innlegg av deg Wicky, og dette er ikke et av de beste.

 

Når man er fremmed på en plass som ikke er sitt opprinnelige hjemsted, så bør man ta seg ekstra i akt og utvise høflighet.

Dersom du oppfører deg dårlig/skriver noe stygt, så er det så lett å tenke at "sånn er de alle".

Dette gjelder ikke bare mellem fargede/hvite mennesker, det kan også gjelde en bykar som er på landsbygda og oppfører seg dårlig. Så tenker bøndene at alle bykarene er oppfører seg dårlig. Bare for at en gjør det.

 

Når jeg er i Stavanger og jobber, så prøver jeg å oppføre meg, så ikke de skal tenke "alle sørlendinger er sikkert like rappkjefta som han der".

 

En mindre grei person er nettopp det, uansett farge.

En person som generaliserer, det er en person som generaliserer.

 

 

Det var dagens moralpreken dere! :)

 

Fint sagt / skrevet :)

"How fast do you like it?!"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Voldelig??

Du har to valg: ene er å la politiet få masse jobb og du får et brev i posten etter noen uker om at saken er henlagt pga manglende bevis, og gutta fortsetter og brekke biler

 

Andre er å spare deg for masse papirer og kanskje hindre at de brekker igjen...

I allefall i min bil

 

 

HELT TOPP!! men det verste er at siden det er ytlendinger og purken hadde kommet hadde nok "rasist purke faen" vært noe av det første som kom ut av kjeften på dem. har hatt fler snokende rundt bilen. faktisk var det en periode med nabovern her. effektivt det, men er verre med våpen bruk osv. tror ikke mine baller heller hadde tålt den, med mindre jævelen var på ferde for 2 gang ellerno..

 

Samma om det ikke er norske eller narkomane/ annet pakk er det bare kyle med høyre handa! cheers GOOD WORK!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, nok OT nå, men vil gjerne få lov til å svare på noen kommentarer, ok?

 

Så fint å bulke bilen sin også, da.

 

nomix... Freak?

Du har ikke drevet en del med innbrudd i andres biler selv, vel?

..bare siden du er så negativ ang. alt vi mener om biltyver.

Nei. Jeg stjeler ikke, avskyr biltyver, tåpelig spørsmål.

 

Nomix er bare en posthore som skal skrive sin overmoralske mening om alt.

Er det posthoring å skrive svar i en tråd? Hvor er det posthoring? Jeg skriver innlegg for å gi utrykk for min mening, hvor mange poster jeg har er meg RIVENDE likegyldig, jeg liker forum, skriver en del i forum, og prøver å holde meg så saklig som mulig.

 

Om noen anser meg å være en posthore kan man gjerne bruke PM, da det er betydelig mindre off topic enn å poste det i tråden.

[/off topic]

 

Kan dog nevne at jeg ikke er en hippie som aldri vil slå noen, slå gjør jeg hver helg, men man bør moderere seg. DET er det jeg snakker om.

Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

du er kul

no he's not

 

nomix: da skjønner jeg ikke helt hvorfor du er så negativ til alt som har med vold her å gjøre. Slår du folk for moroskyld, da? Koseslåing?

Huff.. Posthora.. :P

 

---

 

Den innvandrer/nordmann-diskusjonen er det vel ikke noe vits i å ta.

Alle vet hvordan det er, men noen fornekter det allikevel. Folk blir aldri enige uansett.

1983 VW Golf I GTI 16v

1985 VW Golf II "1.8 CL" 2.8 VR6

2009 VW Scirocco III TSI

Lenke til kommentar
Del på andre sider

nomix: da skjønner jeg ikke helt hvorfor du er så negativ til alt som har med vold her å gjøre. Slår du folk for moroskyld, da? Koseslåing?

Huff.. Posthora.. :P

Neida, jeg er ikke kul, kule dere som flamer meg i alle fall ;)

Om jeg slår er det fordi personen jeg slår er en trussel mot meg eller andre, eller fordi jeg er irritert eller bare sint, som alle andre mennesker, men det er en forskjell på å slå og å "knuse trynet" på noen, er det posthoring å prøve å forklare min mening om dette? Sier du posthore bare fordi du ikke kan trekke det tilbake?

 

Om noen har videre kommentarer til dette kan de ta det via PM, da unngår vi mer forbanna Off Topic. :)

Sosialdemokratisk liberalkonservativ realist med kamera.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår