Mrleone Skrevet Oktober 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2005 Hadde kanskje gjort det samme selv.. Men det er sjeldent vold løser noe... I værste fall kan du som volds utøver bli straffet for vold av annen person.. Det har skjedd i Sverige.. Innbrudd i bil, eier banket opp tjuv.. 5 dager senere fikk han brev om at han var anmeldt for vold.. Han ble straffet faktisk.. MEN!!! Jeg er nok stykt redd for at jeg hadde gjort det samme selv.. vanskelig å styre seg i en slik situasjon.. http://www.jdmgarage.no "Norges største leverandør av banebiler" http://www.driftmonkey.no "Fashion For Drifters" http://www.timeattack.no "Norges raskeste serie" http://www.d1gp.no "D1 Grand Prix" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ayapuri Skrevet Oktober 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2005 Derfor jeg gjør som jeg gjør og kjører rundt med balltre. Skal begynne å ta det inn på kvelden så jeg er klar for natten også. Litt kjipern med tanke på innbrudd, jeg våkner...balltre i bilen :( Mye polakker her nede for tiden. De har robba over 60 biler den siste uka i nabolaget jeg jobber. Chrysler Stratus 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZtilongZ Skrevet Oktober 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2005 Øye for øye, tann for tann... Bra at de som ødelegger blir tatt litt i steden for å få smekk på lanken av Onkel Politi. Om alle som hadde bil tok i litt og ga noen kraftig høyre fulgt av en venstre til alle som hadde prøvd seg på bilene, så hadde det MULIGENS blitt mindre av det... Det andre alternativet er jo selvfølgelig at de samler flere folk når de skal ut og finne biler, og dermed gjør det enda mer utrygt... FMW - Foreningen Mot Wonderbaum Prosjekt: VW Golf 2 1991 mod Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jølla Skrevet Oktober 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2005 Må bare si at jeg ikke oppfordre til vold!! men å ta og røske litt i disse gangsterene er bare bra mener nå jeg da. Er det nå noen som tenker og gjøre dette så bruk litt fornuft, det er mange gærninger der ute med alt fra kniv til andre skumle ting. Uansett, disse gutta kommer ikke til oss med det første. Glemte og si at skaden på bilen var ei knust rute og hakk i konsollen. Bilen min står godt i låst garasje hver natt/dag 86` Sierra Cosworth, original Motorsport 96` BMW 328 Hamman demo bil 02` Evo 6 og 04` Evo 8 99` Ferrari 355 F1 Spider 06` Honda Civic Type R Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mistercartman Skrevet Oktober 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2005 Bra gjort. Bra noen tør å gjøre sånt istedenfor å anmelde saken. Mulig jeg hadde gjort det samme selv, men må terges ganske heftig før jeg reagerer :( x Audi 90 -84 2.2E x Vw Golf 2 -87 1.6 Audi 80 1.8cc Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Oktober 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2005 You go girl! Det er den rette måten. Du skulle gjerne fanget dem og torturert dem litt.... hatt dem i kjelleren overn en ukes tid og gått ned av og til for å slå dem med en tlf katalog osv.... m'm Devil Hehehe, nå fikk jeg bilder fra en viss kjellerscene i Pulp Fiction på minnet :hammer Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Forconin Skrevet Oktober 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2005 Dere får begynne å kjøre rundt med softgun i hanskerommet. :P men på den seriøse side. Vet ikke om jeg hadde gjort det samme selv. Men skal ikke påstå at jeg har noe imot denne handlingen. Som folk sier, anmelder du det blir saken bare henlagt uansett. Selv om du har tatt dem på fersken og har dem der når snuten kommer så blir det vel litt tricky å få tatt dem ordentlig. De får jo uansett ikke noe værre enn en liten bot og muligens noe betinget hvis de har uflaks.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mad_Maxx Skrevet Oktober 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2005 Hehehe, nå fikk jeg bilder fra en viss kjellerscene i Pulp Fiction på minnet :hammer "Bring out the gimp" :D har knekt en finger på en dust som ville ripe opp lakken på granadaen, pluss kjørt opp til 60-70 med en fyr på panseret. (nei barn, man hopper ikke opp på panseret til en annen manns bil, selv om det er en crappy gammel toyota. :D) Vil si at vold kan hjelpe i enkelte situasjoner. At vold ikke løser noenting er bull. cheers Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow. James Dean Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
190racing Skrevet Oktober 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2005 Jeg synes det var bra gjort av Jølla! Hadde nok gjort akkurat det samme sjøl hvis noen hadde prøvd seg på bilen min! Slike folk må læres at de kan ikke bare ta seg til rette uten at det får konsekvenser.. ¤ 1986 Mercedes-Benz 190E 2.3-16 - Solgt ¤ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet Oktober 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2005 "Bring out the gimp" :D har knekt en finger på en dust som ville ripe opp lakken på granadaen, pluss kjørt opp til 60-70 med en fyr på panseret. (nei barn, man hopper ikke opp på panseret til en annen manns bil, selv om det er en crappy gammel toyota. :D) Vil si at vold kan hjelpe i enkelte situasjoner. At vold ikke løser noenting er bull. cheers å kjøre i 60/70 med en på panseret, synest jeg er litt drøyt! da er det bedre å utøve "massasje". Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pirium Skrevet Oktober 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2005 Om noen herper bilen min, er jeg troende til litt av hvert ja! Var en gang en gjeng fulle ungdommer som begynte å herje med bilen min, mens jeg satt inni, jeg hadde tilfeldigvis co2-colten i bilen, ladda og gikk ut, gjengen la på sprang, og jeg skjøt 8 kjappe skudd etter dem. Ble litt skremt av meg selv etterpå, men ble så JÆVLA forbanna!!!! Neste dag kom to av dem og ba om unnskyldning, så det virka jo på en måte.. :hammer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pitchyou Skrevet Oktober 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2005 du har min fulle støtte, det hadde de godt av jævla bil tyver neste gang får du ikke nøye deg med litt spæænk la dem lide litt mer neste gang! hvis nåen hadde prøvd seg på min fremtidige bil hadde jeg blitt STOR STERK og BØØS :P 2005 Mercedes c180K sport 1992 BMW 325 coupe 1990 Toyota mr2 gti Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dalheim Skrevet Oktober 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2005 syntes det var bra gjordt det der! har foresten også balltre i bilen, samt et stående med ytterdøra(5 meter unna bilen min) :) 07 suzuki GSXR750 08 subaru outback 2.0D premium 06 subaru impreza wrx Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cossi2wd Skrevet Oktober 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2005 Hadde ikke nølt et sek.. Hadde gitt de en runde me balltre med en gang.. Kan ikke nytte å sette politiet på dette, de finner ikke ut av noe.... I hvertfall ikke når tyvene er av utendlands opprinnelse !!!! Les signaturreglene: www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Oktober 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2005 Utrolig å lese hva folk her har "gjort"... Lett å være kar på internett :hammer Ps. Aldri opplevd no slikt så vet ikke hvordan jeg hadde reagert, å bli sinna som F er vel en vanlig reaksjon. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg