Aleksander Skrevet November 19, 2005 Rapporter Share Skrevet November 19, 2005 Godt å høre at folk tar saken i egne hender. Har heldigvis ikke opplevd at noen har brutt seg inne i hus/bil, men en kar prøvde å stjele sykkelen min en gang jeg var i byen. Det endte med at jeg slang ham i bakken, la ham i hodelås (den typen der man vrir hodet og knekker nakken hvis man virkelig tar i) og sa at hvis han prøver å stjele fra meg eller noen andre jeg kjenner igjen så knekker jeg nakken hans. Samtidig sa jeg at hvis han prøvde seg på no tull når jeg slapp han så skulle han virkelig få bråk. Den karen har jeg aldri sett noe mer til, så det virker som om han har tatt i bruk de små grå. Tyver og sexualforbrytere er det værste jeg vet, og hvis man tar noen på fersk gjerning bør man lære de en lekse. Men man må være forsiktig også, plutselig kan vedkommende dra opp en rambokniv eller noe annet skummelt, og da blir det ikke like kult lenger. Tror ikke at det er en god ide å ha med seg balltre, men sykkelhansker kan være en god ting. Gå til din lokale sykkelbutikk og spør om de har "661 cedric gracia signatur hanskene". det er hansker som dekker hele fingrene og som har karbonpadding på knokene. Perfekt hvis man kommer opp i bråk, og man bruker fortsatt bare nevene. :boxing :thumb 2000 Bmw 318iT 1991 Audi coupe 2.3 E [x]1991 vw passat 1,6td Stasjonsvogn. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Wibla Skrevet November 19, 2005 Rapporter Share Skrevet November 19, 2005 Jeg hadde brukt nevene og evt. våpen jeg hadde for hånden om jeg ferska noen.. purken gir jo faen, så hva annet kan man gjøre? - 1988 Mazda 626 2.0i-16 4ws x 1987 Mazda 626 GLX 2.0L Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet November 19, 2005 Rapporter Share Skrevet November 19, 2005 Dropp debatten om den tyverisaken fra Sørlandet med skutt biltyv. Den har vi vært igjennom her før med bare drittslenging og stengte tråder. Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet November 19, 2005 Rapporter Share Skrevet November 19, 2005 Fantastisk å høre at noen endelig gjør det som trengs å gjøres for å beskytte sine egne interresser. Med en korrupt, uforstandig, inhabil og fremfor alt, folkefiendtlig lovgivende-, utøvende-, og dømmende makt er det kun én ting vi rettvise borgere kan gjøre for å beskytte oss mot samfunnets søppel - et øye for et øye, og en tann for en tann. Jeg håper jeg aldri kommer oppi denne situasjonen, men hvis ondskapens tjenere mot beste formodning skulle dukke opp på min eiendom i søken etter mine eiendeler håper jeg virkelig jeg er i stand til å gjøre det som trengs. OBS1: Avskum kommer i alle farger og dette innlegget er ikke i nærheten av å være rasemotivert. OBS2: Jeg er lite glad i vold, men siden innbruddstyver sier opp sin status som mennesker og personer idét de begår ugjerningen, kan ikke straff av slike klassifiseres som vold, men mere som et slags husarbeide eller fritidsaktivitet/hobby. Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
porsche_dude Skrevet November 19, 2005 Rapporter Share Skrevet November 19, 2005 et øye for et øye, og en tann for en tann. jeg tror kursen ligger på: tanngard for siderute. kneskål for dørlås. umerket våt grav for at bilen er fjernet. eller som jeg hørte på simpsons i går "he had an unfortunate bullit related incident" fatality with no power, comes no responsibillity * volvo 740 '86 (bruksbil) * porsche 944 '86 (prosjekt) * suzuki GSX-R 750 '92 * nissan 200 S14 '95 (driftebil) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 20, 2005 Rapporter Share Skrevet November 20, 2005 så en full kis istad på byen som sparka til bilen min som var parkert og deretter prøvde han å stappe en genser oppi eksosen...gikk IKKE bra for han for å si det slik...en hvit mot 3 mørke... :fire: ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breda Skrevet November 20, 2005 Rapporter Share Skrevet November 20, 2005 Jeg kjørte i byen for litt siden, da var det en kar som kasta ett sjokoladepapir på bakken, så jeg måtte kjøre over det og fikk litt firkløver i seipingene i dekket, så da bråstoppet jeg, og hoppet ut av bilen, og sparket han karen rett i trynet så han datt, og slo og slo og sparket mens han lå nede, så fikk jeg hjelp av kompissen og vippet han inn i bagasjen og kjørte han opp i maridalen, der bant vi han til ett tre og pisset på han og slo og sparket han, knakk ett par fingre og klippet noen sener i beinet hans osv, men han tålte ikke alt dette så han døde etterhvert, så da kjørte vi han litt lenger inn og gravde han ned i en komposthaug utenfor en gammal låve som ingen bor i. når vi bar han til sitt siste hvilested så datt nøklene ut av lomma hans så da reiste vi hjem til kåken hans og tittet litt, der fant vi masse stereo og penger og slikt, som vi tok med oss. kjerringa hans voldtok vi før vi dro, og ba henne sette inn 10000 kroner på kontoen min en gang i måneden ellers så ble hun drept hun også. faen heller ass, folk som kaster søppel på bakken får faen meg skjerpe seg ass, jeg gidder ikke vaske sjokolade av dekka mine stadig vekk liksom. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
triggerhappy Skrevet November 20, 2005 Rapporter Share Skrevet November 20, 2005 så en full kis istad på byen som sparka til bilen min som var parkert og deretter prøvde han å stappe en genser oppi eksosen...gikk IKKE bra for han for å si det slik...en hvit mot 3 mørke... :fire: Tøffinger ass :hammer "Jeg er pakkiis, jeg er kul og skummel" -x 1988 Ford Sierra Cosworth -x 1991 Mazda 323 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mfafa Skrevet November 20, 2005 Rapporter Share Skrevet November 20, 2005 Jeg kjørte i byen for litt siden, da var det en kar som kasta ett sjokoladepapir på bakken, så jeg måtte kjøre over det og fikk litt firkløver i seipingene i dekket, så da bråstoppet jeg, og hoppet ut av bilen, og sparket han karen rett i trynet så han datt, og slo og slo og sparket mens han lå nede, så fikk jeg hjelp av kompissen og vippet han inn i bagasjen og kjørte han opp i maridalen, der bant vi han til ett tre og pisset på han og slo og sparket han, knakk ett par fingre og klippet noen sener i beinet hans osv, men han tålte ikke alt dette så han døde etterhvert, så da kjørte vi han litt lenger inn og gravde han ned i en komposthaug utenfor en gammal låve som ingen bor i. når vi bar han til sitt siste hvilested så datt nøklene ut av lomma hans så da reiste vi hjem til kåken hans og tittet litt, der fant vi masse stereo og penger og slikt, som vi tok med oss. kjerringa hans voldtok vi før vi dro, og ba henne sette inn 10000 kroner på kontoen min en gang i måneden ellers så ble hun drept hun også. faen heller ass, folk som kaster søppel på bakken får faen meg skjerpe seg ass, jeg gidder ikke vaske sjokolade av dekka mine stadig vekk liksom. Hahahahha!! :hammer Fin sarkasme...*le* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet November 20, 2005 Rapporter Share Skrevet November 20, 2005 så en full kis istad på byen som sparka til bilen min som var parkert og deretter prøvde han å stappe en genser oppi eksosen...gikk IKKE bra for han for å si det slik...en hvit mot 3 mørke... :fire: Om dere var 3 mørke ell albinor har fint lite å si, 1 mot 3 er feigt parti uansett, me mindre det var chuch norris ell Jet Li som sto å stappa potta di hehe. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet November 20, 2005 Rapporter Share Skrevet November 20, 2005 Jeg kjørte i byen for litt siden, da var det en kar som kasta ett sjokoladepapir på bakken, så jeg måtte kjøre over det og fikk litt firkløver i seipingene i dekket, så da bråstoppet jeg, og hoppet ut av bilen, og sparket han karen rett i trynet så han datt, og slo og slo og sparket mens han lå nede, så fikk jeg hjelp av kompissen og vippet han inn i bagasjen og kjørte han opp i maridalen, der bant vi han til ett tre og pisset på han og slo og sparket han, knakk ett par fingre og klippet noen sener i beinet hans osv, men han tålte ikke alt dette så han døde etterhvert, så da kjørte vi han litt lenger inn og gravde han ned i en komposthaug utenfor en gammal låve som ingen bor i. når vi bar han til sitt siste hvilested så datt nøklene ut av lomma hans så da reiste vi hjem til kåken hans og tittet litt, der fant vi masse stereo og penger og slikt, som vi tok med oss. kjerringa hans voldtok vi før vi dro, og ba henne sette inn 10000 kroner på kontoen min en gang i måneden ellers så ble hun drept hun også. faen heller ass, folk som kaster søppel på bakken får faen meg skjerpe seg ass, jeg gidder ikke vaske sjokolade av dekka mine stadig vekk liksom. Haaaaaahahahahahhahahaaha så jævlig bra :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet November 20, 2005 Rapporter Share Skrevet November 20, 2005 så en full kis istad på byen som sparka til bilen min som var parkert og deretter prøvde han å stappe en genser oppi eksosen...gikk IKKE bra for han for å si det slik...en hvit mot 3 mørke... :fire: 1. Han gjorde hvafforno!? Hahahahaha :hammer Rare folk... 2. Ingen vits i å påpeke hvem som var lys og mørk 3. Er han på dritern så tenker han nødvendigvis ikke med den rosa klumpen i hodet, håper seriøst dere bare jaget han vekk enn å gjøre noe case ut av det 4. En gang til, han gjorde hvafforno med eksosen? Haha fy faen *heretter ALLTID sjekke eksos før jeg kjører hjem etter bytur* :D Hadde forstått det om noen hadde ripet opp bilen av ren misunnelse og hærverk lyst men... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
juba Skrevet November 20, 2005 Rapporter Share Skrevet November 20, 2005 Seriøst-er dere villig til å skade og muligens drepe et menneske pg av et trøtt stereoanlegg?? Er det noen av dere som har sett skader etter bruk av balltre eller golfkølle?? Er det verdt å bli dømt og fengslet for vold ellr i verste fall drapsforsøk/drap pga en bil/stereo eller noe annet som egentlig bare er en ting?? Tips-bryt tjuvfaen (ja-jeg liker heller ikke kjeltringer!!) i bakken og spray han godt ned med pepperspray, jævlig å bli utsatt for og ingen langvarig skader. Etterpå kan du ringe politiet eller la svinet gå, lar du han gå-plukk av han lommeboka og gi grei melding om at du vet hvem han er. Tips2-disse typene har ofte kniv-er det virkeig verdt å bli stukket ned?? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet November 20, 2005 Rapporter Share Skrevet November 20, 2005 Og husk dette jenter: Film er film, folk tåler som ofte ikke så mye likevel, og da kan gjerne saken snu mot dere hellothere babyhmm? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
juba Skrevet November 20, 2005 Rapporter Share Skrevet November 20, 2005 Å slå noen med et balltre er stort sett jevngodt med alvorlige knusnings-skader, og rettet mot hodet eller brystkasse med bevisstløshet eller døden til følge. Nå kommer det sikkert noen å forteller at de har blitt banket elle har banket eller har hørt at søstra til naboen sin bror kjenner noen som har banket noen med balltre og fyren bare ble litt blå, til det er det bare en ting å si-SPRØYT! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg