EiSvIn Skrevet Oktober 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2005 Hjelpes. Jeg har en 88 Peugeot 405 som har en godt lukket bakdør. Problemer er enkelt at barnesikringen står på, og dørhåndtaket på utsiden har knukket av. Er det noen som har noen tips til hvordan jeg enklest kan få åpnet denne igjen? Jeg begynner å bli litt lei av å ha 3-dørs.. Takker for alle råd og tips. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AnDtHo Skrevet Oktober 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2005 Hjelpes. Jeg har en 88 Peugeot 405 som har en godt lukket bakdør. Problemer er enkelt at barnesikringen står på, og dørhåndtaket på utsiden har knukket av. Er det noen som har noen tips til hvordan jeg enklest kan få åpnet denne igjen? Jeg begynner å bli litt lei av å ha 3-dørs.. Takker for alle råd og tips. Sjekk om du får mikla av trekket på døra innenfra.. Hvis du kommer til så vipp over barnesikringa og du skal kunne åpne døra innenfra.. Siter "One should never underestimate the predictability of stupidity" - Vinnie Jones, Snatch Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg