-cardudde- Skrevet Oktober 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2005 Hey! Greit har en diskusjon med en venn av meg som heter Baker her på forumet..det gjelder den bimmern vet derre..den med suicide door. Han mener at jeg har tatt dørene fra MSPEED sin HOF Lexus. Er det noen her som har donorbildet?vær så snill er på skolen så får ikke skaffet den. Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Oktober 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2005 jeg syns det så ganske slik ut jeg med.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet Oktober 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2005 Hei hvor faen er MSSpeed? hellothere Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Oktober 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2005 jeg synes og det ser SJUKT likt ut, den der strikken du har på døren så jeg på MSpeed sin og med mindre jeg husker feil nå.. Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Pacman Skrevet Oktober 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2005 http://www.azzido.no/downloads/Bilder/forumbilder/hof/lexusgs430ss20hq.jpg der er vel bilde til Mspeed Siter - 1998 BMW E36 316i Touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ekkoj Skrevet Oktober 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2005 Ikke det at jeg har noe peil, men dette sier vel sitt? Det øverste bildet er vel hentet fra en tråd du har laget? Siter Fotobloggen min 78 Golf LS +82 Golf C 07 Passat 1,9 Tdi - 97 Vectra 1.8 x 04 A4 avant 1.8t x 03 A4 avant 2,0 x 98 A4 avant 1,8t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Olsen_nissan Skrevet Oktober 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2005 jeg kan skaffe donor bilde... :D:D men du kan jo ha bøffa fra Mspeed siden u ikke har Donor bilde;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MSpeed Skrevet Oktober 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2005 nei han har ikke buffa det. man ser mange forskjeller. bare se på den høyre døra, der mangler en stor del på mitt bilde mens carude her har den delen. det betyr at han har brukt samme donorbilde som meg... Siter -VW Golf GTI 8V http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=89772 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Musti Skrevet Oktober 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2005 Ja, det ser man... Carude har ikke tatt de fra MSpeed sin mod. Siter Porsche er best !!!!!!! Beste Porsche: Carrera GT !!!! Gran Turismo 4 Game Status: 100 % !!, 279 biler, ca 3,190,000 Cr. ca 36,600 A-spec pts. http://www.mustiracing.tk, http://www.freewebs.com/mustiracing Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet Oktober 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2005 Takk og lov.hehe:P nå er hjemme og nå skal jeg poste opp donorbildet for dere som ikke tror på meg.. Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest brunerune Skrevet Oktober 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2005 hehe, ikke lett å vite, begge to var jo helt like. hellothere Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet Oktober 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2005 hehehe skjønner det :) Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Oktober 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2005 hmm. spørs om mspeed ha brukt det der og da. Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
prizma Skrevet Oktober 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2005 hva er det dere sloss om egentlig? Siter Mvh. prizma Ford Mondeo 2004 - Tdci 115hk. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg