volvovassdal Skrevet Oktober 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2005 Få tak i en blokk fra en 230f/fb/fx = billig, og kjøp 4 støpte stempler hos spm = 1600,-. Da har du en blokk som er meget driftsikker ved 300hk. b230f/fb/fx etter 1990 da isåfall? hva tror du prisen kommer på? å når d angår "spm" har du et nr eller en nettside jeg kan nå dem på? å en ting til, koster det mye for råder som tåler en støkk å som passer inn i 230et blokka? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ss242 Skrevet Oktober 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2005 Solgte akkurat en 230F -91 komplett for 2000, også kjøpt en komplett 230FB for en stund siden for ca 1500. http://www.stenparnermotor.se Siter -1995 Volvo 960 -2010 Touran R-edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvovassdal Skrevet Oktober 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2005 sjekka litt rundt på heimsia til han stenparnermotor.. var mye bra dær! kan jeg spørre om en 230F fra ca 91 er like holdbar som en 230FT fra 91? med tanke på innmat.. har lyst å bygge en motor som skal tåle ca 300hk over tid, men som samtidli ikke skal koste skjorta! jeg tenker på en slik oppskrift: -230F Blokk fra 90tallet -smidde stempler -531topp (som jeg har fra før) -garrett T3 turbo (som jeg også har fra før) -motronic sprut + sikkert mye annet jeg må fløtte over fra 230et'n vet jeg ikke får 300hk utav dette oppsettet, men jeg vil ha en holdbar motor som først å fremst går og som jeg kan bygge videre på i ettertid Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.