e321 Skrevet Oktober 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2005 Noen som har erfaring med lakksprøyta hos bilxtra? Er det best med overliggende kopp eller underliggende? Hvor stor åpning er best? 1,5mm ? Mvh Espen Siter signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
red_line Skrevet Oktober 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2005 det er best med over liggende kopp pga i under liggende blir det bestandig noe i igjen Siter Mercedes w210 stv avantgarde Mercedes 2004 vito Nissan 200sx s13 "drift bilen" Passat 2001 svt 4motion 2.5 v6 TDI Solgt/Bmw e36 320 cupe Solgt/vw Golf 3 GTI Solgt/Bmw e36 318is sedan Solgt/Passat 1999 stv 1.9TDI Solgt/Mercedes w210 230 Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet Oktober 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2005 Det er sågodt som ingen som bruker underliggende kopp til billakkering lenger. 1.5 dyse er brukbart. Jeg har 1.5 dyse på grunningsprøyta og 1.3 dyse på lakksprøyta, med det er en smakssak. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e321 Skrevet Oktober 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2005 ok.. så dere tror sprøyta duger ? (bursdag i dag forresten :D ) Siter signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet Oktober 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2005 Er ikke dermed sagt at sprøyta er bra nei, hvor mye koster den da? Hva har du tenkt å brukt den til? Gratulerer med dagen forresten :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e321 Skrevet Oktober 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2005 Takk skal du ha ! :) husker ikke i farten.. men tror det var 400,- Tenkte å bruke den til å lakke små ting, og flekke med(lakke fanger.. og etter jeg har fikset rust ogsånt).. Siter signatur. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet Oktober 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2005 Kvaliteten varierer, men det trenger ikke å være noe dårlig kjøp til den prisen. Har ikke prøvd denne, jeg har ei Electra Beckum til 8-900kr jeg kjøpte hos Tools, den er fult brukbar. Bruker den mest til grunning og bengalakk jeg da, funker godt til det. Fint sprøytebilde osv. Slår jo selvfølgelig ikke Devillbiss-sprøyta, men den koster ca 3 ganger så mye å da. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
volvo242TIC Skrevet Oktober 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2005 har biltema sprøyt, med største dysene..duger kun til to ting : ca primer og grunning... funker egentlig litt dårlig til grunning oxo, hehe... kjøp deg ei skikkelig sprøyte i stedenfor... biltselve lakkeringa..biltema er ikke noe tess til selve lakk sprøytinga Siter * Volvo 242,355chevy v8,prosjekt,80mod++ * Volvo S60T5 ®,02mod, bruksbil X Vovlo 240TIC, 83 mod, B230FT, 405topp++ Kadett V8 morro prosjekt. 350 smallblock. kamerat og jeg som hadde lite å finne på :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppa Skrevet Oktober 24, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 24, 2005 hehe ja, biltema sprøyta kan du grave ned så langt ut på et jorde du kommer. gleder meg til å prøve nye sprøyta som er på vei i posten, devilbiss ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg