DynaCore Skrevet Oktober 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2005 Ekstralys er tingen.. Husker jeg monterte grøftlys på sykkelen min da jeg var 11år..hehe.. Tidlig krøkes;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Oktober 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2005 Det vil jeg påstå uten at jeg selv har.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Viking067 Skrevet Oktober 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2005 Så ikke noe nettbutikk der jeg.. Bare en hel masse informasjon.Fins det flere? Eh, sorry. http://www.biltema.no http://www.autodata.no/egilverne/ Siter Bilforumet.noSuper Moderator -Out of order- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gjest kaz Skrevet Oktober 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2005 Feiljusterte tåkelys kan brenne! Oj, nå glemte jeg at det er jo så jevlig kult å kjøre med, til alle døgnets tider. Sorry :D Gern Impreza btw Viking! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauer Skrevet Oktober 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2005 trenger ikke kjøre med tåkelys.. det er f... så irriterende Jeg skjønner ikke helt hva du mener? Jeg har ikke tåkelys.. Anyway.. blei litt hekta på lys så jeg monterte et sett til! Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauer Skrevet Oktober 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2005 Noen som vet hvor jeg kan få tak i 100w H3 pærer? trenger 4 stk etterhvert.. Viking: Hva mener du med spot og flood? Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcbanan Skrevet Oktober 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2005 Jeg skjønner ikke helt hva du mener? Jeg har ikke tåkelys.. Hva er det du kaller de lysene nede i hvert hjørne da? De er skikkelig irriterende å møte på.. Spesiellt på bløt asfalt! Siter Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcbanan Skrevet Oktober 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2005 Noen som vet hvor jeg kan få tak i 100w H3 pærer? trenger 4 stk etterhvert.. Viking: Hva mener du med spot og flood? Spot: lyser sentrert rett frem Flood: lyser litt overalt kan man si.. Siter Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BMW324TDa Skrevet Oktober 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2005 Holder på å trekke kabler/montere brytere til ekstralys i dag eg og. Kommer nok 4 stk ekstralys remover på veltebøylen og 2/4 arbeids/ryggelys bakover. Litt for utseende, litt for funksjon, men det er VIRKELIG dårlige lys på Skoda'en. Og da må eg legge opp "nok" lys når eg først holder på. Biltema sine små firkantede får holde lenge. Hvis de er dårlige får eg heller spe på med to "skikkelige" i fronten.... Hehe.. Siter 2009 VW Touran 1,9 TDi DSG Highline exclusive varebil 1973 Vilvo 142 langtids kortidsprosjekt 1997 BMW 316i (skal på eu og selges) 1988 BMW 324TDa (stått en stund og står litt lengre) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet Oktober 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2005 Jeg skjønner ikke helt hva du mener? Jeg har ikke tåkelys.. Anyway.. blei litt hekta på lys så jeg monterte et sett til! Du hadde ikke giddet å ta bilde av forskjellen mellom de vanlige Nissan-lysene og de fire ekstralysene? :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauer Skrevet Oktober 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2005 Hva er det du kaller de lysene nede i hvert hjørne da? De er skikkelig irriterende å møte på.. Spesiellt på bløt asfalt! De 2 lysene i kvert hjørne er orginalmonterte ekstra fjernlys.. Tåkelys på denne bilen er ekstra utstyr og skal sitte lenger ut enn fjernlysene. Der du ser det svarte plastdekselet.. :) Tommy: Jeg skal ta bilde av det, men må vente på mørket! Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
l4rsh Skrevet Oktober 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2005 samme som feks 205 gti har, 106 xsi og sikkert fler :) er ekstra fjernlys bare :) Siter xaudi coupe2.8q xpeugeot 205gti xmazda 929lht xford capri2.8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bauer Skrevet Oktober 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2005 Bilde i mørket! Klarte ikke holde kameraet stille.. det skal være bilde her, men home.no serveren har knekt tror jeg Siter Current: '02 VW Golf TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aksel_aksel Skrevet Oktober 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2005 Weee... :wave Siter En gærning fra Lommedalen, var hardhendt på brennstoff pedalen. Hans styring var slurven. Han skar ut i kurven. Med helskru i saltomortalen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Primera.GT Skrevet Oktober 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2005 skal åsså sette på nye lys... hadde sånne på sist vinter.. neste gang blir det med blå glass.... fint å ha lys når man skal kjøre fra oslo å finnmark vinterstid :wave Siter 1998 Nissan Primera GT K&N filter, stabbstag , lyktespoilere, sportsgrill , H&R senkesett ,vindavisere,osv Ps: Livet starter ikke før ved 200km/t Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg