Mr. SQ Skrevet Oktober 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2005 Off topic, men når det alikavel er snakk om forskjellige løsninger. Finnes det gode løsninger på transmisjonslinje i bil? :P Det er noen som har gjort det, og særlig i dBdrag hvor man ikke trenger lavere tunning, er det fult mulig uten større komplikasjoner. Husk bare at kvartbølgeløsninger er noe av det vanskeligste å få til rent lydmessig, og anbefales derfor ikke dersom du ikke har lang erfaring innen høyttalerbygging. mvh Glenn Siter Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DarkFame Skrevet Oktober 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2005 Det er noen som har gjort det, og særlig i dBdrag hvor man ikke trenger lavere tunning, er det fult mulig uten større komplikasjoner. Husk bare at kvartbølgeløsninger er noe av det vanskeligste å få til rent lydmessig, og anbefales derfor ikke dersom du ikke har lang erfaring innen høyttalerbygging. mvh Glenn Spør egentlig mer av ren nygjerrighet. :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mr. SQ Skrevet Oktober 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2005 Spør egentlig mer av ren nygjerrighet. :) Nyskjerrighet er viktig for å lære. mvh Glenn Siter Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg