jettamaster Skrevet Oktober 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2005 har kjøpt meg ein snap-off rattnav. den passer på navet eg har no men da vil rattet komma 7cm nærmare meg og da vil bare sjå dumt ut. planen min var å kutta ned på det navet eg har no slik at bare stålsokkelen er igjen. den som er festa til sjølve styrestanga og bolta på snap-off delen. er det godt nokk??? typen snap-off eg hare er denne typen: rattnav eg har no er momo sitt. korleis er festinga på snap-off navet på andre merker?? Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kixx Skrevet Oktober 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2005 Dette er vel ikke ett godkjent Snap on\off nav. Litt dumt å modifisere mye, så ikke få godkjent. Siter Wankel så klart!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
boXer Skrevet Oktober 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2005 Å få rattet nærmere seg er jo drømmen! Med mindre du er jævlig kort i beina da :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Oktober 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2005 Å få rattet nærmere seg er jo drømmen!Med mindre du er jævlig kort i beina da :) er nok ikkje kort i beina. da såg bare jævla teit ut + at rattet kom høgare. det blir satt ein "bælg" over slik man ikkje ser det. men eg får sjå kva eg gjer. Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg