Gå til innhold

Noen bilder av biln.. (modemkiller)

Ranger emnet

John-K

Anbefalte innlegg

• Svar 73
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Aluvinge må du ikke finne på å sette på..

Hadde du spart halvparten av pengene du brukte på plast, og heller brukt det på felger hadde bilen vært mye penere med en gang..

Og øyelokkene kan du jo ta av da.

O-1999 VW Passat 4Motion.

O-1989 E34 535. prosjekt.

x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fått vekk "handlekurv" vingen og evt resten av stylinga, og heller kosta på deg et add-on kit og noen gromme 17"/18" tøffler, så hadde bilen blitt mye tøffere med en gang...

for all del, ikke sett på alu(fuglebrett)vinge, bilen din er svensk og er av typen volvo, ikke en japse fra 2 fast 2 furious... :hammer

men, dette er jo min mening, hovedsaken er at du liker den...!

745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fått vekk "handlekurv" vingen og evt resten av stylinga, og heller kosta på deg et add-on kit og noen gromme 17"/18" tøffler, så hadde bilen blitt mye tøffere med en gang...

for all del, ikke sett på alu(fuglebrett)vinge, bilen din er svensk og er av typen volvo, ikke en japse fra 2 fast 2 furious... :hammer

men, dette er jo min mening, hovedsaken er at du liker den...!

Jeg er helt enig med deg, må gå an å få kværna opp all den glassfiberen og laget ei lita 6 fots jolle av den i det minste. Men er det sånn han liker det, så får han vel bare ha det sånn. hehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er helt enig med deg, må gå an å få kværna opp all den glassfiberen og laget ei lita 6 fots jolle av den i det minste. Men er det sånn han liker det, så får han vel bare ha det sånn. hehe

noen liker godt med styling.andre ikke!som sagt er det viktigste at eieren selv er førnøyd med bilen.kjenner han selv å vet at stylingen har vært av å på et par ganger for han skal ha tinga helt perfekt.og bilen har utsende etter dette også :) det kommer til å bli en helt annen bil når han får på felgene.synes selv det ser litt rart ut med full styling og små felger med ballongdekk.men gleder meg til å se den med store tøffler på :)

Volvo 245 Turbo - Prosjekt

-Jag gasar tills det rasar!

x-Golf Gti 16v

x-Volvo 740 Tic

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bra dere er både for og imot, men at det blir no fjerning av det som er kommet på bilen, kommer ikke til å skje.

Jeg er brukt veldig mye tid og penger for å få bilen slik den er idag, sånn som jeg ønsket at den skulle være, og jeg synes at det er verdt det.

Felgene er ikke av de peneste, og skal derfor byttes ut. Muligens også motoren, om jeg gidder å bruke enda mer penger på biln.

Personlig synes jeg er det morsomt å ha en bil som ikke alle andre har, og en orginal 740 er ikke den jeg vet om.

Jeg har ikke bare bilen som et transportmiddel, men en hobby i tillegg :) heldigvis har folk forskjellig smak.. assman

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er bra dere er både for og imot, men at det blir no fjerning av det som er kommet på bilen, kommer ikke til å skje.

Jeg er brukt veldig mye tid og penger for å få bilen slik den er idag, sånn som jeg ønsket at den skulle være, og jeg synes at det er verdt det.

Felgene er ikke av de peneste, og skal derfor byttes ut. Muligens også motoren, om jeg gidder å bruke enda mer penger på biln.

Personlig synes jeg er det morsomt å ha en bil som ikke alle andre har, og en orginal 740 er ikke den jeg vet om.

Jeg har ikke bare bilen som et transportmiddel, men en hobby i tillegg :) heldigvis har folk forskjellig smak.. assman

bilen din er spessiel ja og det er fint å være fornøyd med alt slit og brukte penger.når man får ting slik man vil ha det er det ekstra værd penga :) er ikke lett å skal kjøpe alt man vil ha når ikke pengboka er enig ;)

Volvo 245 Turbo - Prosjekt

-Jag gasar tills det rasar!

x-Golf Gti 16v

x-Volvo 740 Tic

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Bra at alle har forskjellige smak, hvis ikke hadde det vært kjedelig her i verden...! ;)

Men lykke til videre med bilen! blir nok en helt annen bil med felger på, det er sikkert!:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

R Style: Skal du han vinterdekk på stålfelg, så passer jo så og si alle da. felger fra 240,740 og 940 er jo samma greiene. Et sett med piggdekk på stålfelg til volvo er jo sånt man får kasta etter seg!!!

-940(TURBOdiesel!)Med Tysk oljebrenner under huven, 6syl på rekke og turbo;DTråd

-745TIC hehe :P

x740TIC 86 modTråd

x245TIC

Lenke til kommentar
Del på andre sider

R Style: Skal du han vinterdekk på stålfelg, så passer jo så og si alle da. felger fra 240,740 og 940 er jo samma greiene. Et sett med piggdekk på stålfelg til volvo er jo sånt man får kasta etter seg!!!

Skal helst ha 15" stålfelg (eller evt 15" standard alu-felg), da j har noen 15" volvo kapsler liggende, så da gidder j ikke å kjøpe 14" liksom...

Kan ikke si j har fått det kasta etter meg enda men, må helst være i hedmark/oppland (Oppland = gjøvik/lillehammer og området rundt der...), for gidder ikke å kjøre 4-5 timer for å få tak i no brukte vinterdekk, da kan j like så greit kjøpe nye... :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal helst ha 15" stålfelg (eller evt 15" standard alu-felg), da j har noen 15" volvo kapsler liggende, så da gidder j ikke å kjøpe 14" liksom...

Kan ikke si j har fått det kasta etter meg enda men, må helst være i hedmark/oppland (Oppland = gjøvik/lillehammer og området rundt der...), for gidder ikke å kjøre 4-5 timer for å få tak i no brukte vinterdekk, da kan j like så greit kjøpe nye... :)

http://www.gummihuset.se/pages/pfalgar.asp?inch=15&dept_id=713&name=S%F6k# Finn deg et sett med vinterdekk der så har du fiksa det. Bare å dra til nærmeste posthus på grensa.

Eller legg en tusen lapp til i felger så har du disse http://www.gummihuset.se/pages/afalgar.asp?inch=15&dept_id=731&name=S%F6k#

- Volvo V70 2,4D 130HK 2004

x VW Touran Trend. 1,9TDi 2005 Solgt

x Volvo 940 B230FK 1997 Solgt

x Volvo 740 B230F 1991 Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider