Gå til innhold

Noen bilder av biln.. (modemkiller)

Ranger emnet

John-K

Anbefalte innlegg

For å skifte de pærene må mann da ut med hele dasjen eller, kommer mann til ved å skru av dekselett over pedalene? Må mann ut med dasjen så står jeg over fordi ser jævlig stress ut.

En ting til, lyser de bra?

96 Volvo 945 B230ft

94 Volvo 945 B230ft (vraka)

88-89 Volvo 740 B230f (solgt)

Min 945: http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=167070

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 73
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

stemmer.. men du glenn? fikk du til prosjektet ditt i helga forresten? eller åssen gikk det? bilder?

hehe...var ikke så lett som jeg trodde.plagdes en del og detjeg hadde skrevet ut ble for smått.så når jeg knakk nåla til turbomåleren gav jeg opp i første omgang :) får prøve på nytt til helga ;)

Volvo 245 Turbo - Prosjekt

-Jag gasar tills det rasar!

x-Golf Gti 16v

x-Volvo 740 Tic

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meget pen bil, begynner å komme seg..! Men du må få bytta ut det røde interiøret!! (Om det er det du har da, så sånn ut på det ene bildet :p)

Morro å se på bildene, ser ut som du gjør alt så sinnsykt nøye, det er godt..

Ellers ville jeg ha lakkert krom listene svarte og fjernet de vindsakene på rutene m'm

" Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today "

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...
et kjapt spørsmål, hvilke tåkelys bruker du i de ytterste hullene på T-rød fangeren?

Hella Micro DE.. Fits like a glove ;) (etter litt fixing for å få fæstan tell å pass)

John-K:

Deg j møtte i fint sig opp forbi kirkebakka i hamar i går kveld? rett ved kirka...

Har vært en del på Hamar, så det er svært mulig ;) btw, strøken bil du har..

Angående diodan t dashn, har æ kjøpt dem fra en kar i Danmark.. 4stk dioda som e lodda på et lite kretskort (fungerer som sokkel), inkl. motsanda ol.

Betalt 300kr for dem.. Kain snakk me han på TPC-forumet bl.a. (JCBX)

Å skift ut belysninga i instrumentpanele e gjort på 10 minutt.. 2 skruva som håil panele, og 4 pære bak som belys instrumentskiven..

Takker for kommentarer :pray

Lenke til kommentar
Del på andre sider