Stingah Skrevet Oktober 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2005 Hei Er på utkikk etter takspoiler til min Golf IV. Kom over en svært rimelig en, men den var lakkert i sølv. Er det vanskelig å pusse dette ned for så å lakkere denne i bilens farge? Vil sikkert se rart ut å ha en sølvfarget spoiler på rød bil ;) Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarlis Skrevet Oktober 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2005 HeiEr på utkikk etter takspoiler til min Golf IV. Kom over en svært rimelig en, men den var lakkert i sølv. Er det vanskelig å pusse dette ned for så å lakkere denne i bilens farge? Vil sikkert se rart ut å ha en sølvfarget spoiler på rød bil ;) Nei det er ikke vanskelig, gå til innkjøp av en boks lakk, med samme kode som den du har på bilen ( fåes på bilrekvisitaer ). Er den uten riper, så matter du bare ned med 400-500, Vasker GRUNDIG helst med plastrens, men du kan også bruke andre sterke midler f.eks siliconfjerner er fint. IKKE avfetting. Så lakker du over 2 strøk, husk klarlakk :) Siter -89 Volvo 740 Sedan B230F -91 Volvo 240 STV B230F (Vinterbilen) -93 Volvo 940 TIC -x Volvo 740 GL 1986 B230A, Volvo Add-on, R-Sport trekk, esab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet Oktober 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2005 Håper ikke du mener en sprayboks. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarlis Skrevet Oktober 20, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 20, 2005 Håper ikke du mener en sprayboks. Jo, mente faktisk boks, kan bli greit, takspoileren er ikke for stor heller da. Eller han kan gå til ett verksted og betale noe mer. Siter -89 Volvo 740 Sedan B230F -91 Volvo 240 STV B230F (Vinterbilen) -93 Volvo 940 TIC -x Volvo 740 GL 1986 B230A, Volvo Add-on, R-Sport trekk, esab Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lompe Skrevet Oktober 28, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 28, 2005 jeg har en spoiler selv jeg. Den er noe ripete. Hvordan papir skal jeg bruke? nr. mener jeg. Er det bare å kjøpe en sprayboks med plastgrunning, en med fargekode og en med klarlakk? Så ta på 3-4 tynne strøk? Den bør sparkler litt på festene nederst også igrunn. På beina liksom. Hvordan gjør jeg det? Er forresten en Ford RS spoiler. Siter Sierra Prosjekt Chevrolet K5 Prosjekt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nsr160 Skrevet Oktober 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2005 Lakk bokser er helt topp det. 2 problem. 1. Dysa er "billig" og gir ugjenv sprøyt. Gode dyser får du kjøpt hos en lakkforhandler. Det er det graffiti tegnere bruker. (så vet dere det) 2. Dem fleste skal ha ALT utav boksen, har du ikke nok trykk får du en ugjenv/dråpete sprut. Uansett hva du dyse du har. Lykke til :thumb Siter Audi V8, There is only one. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet Oktober 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2005 Drit i sprayboks å bruk skikkelig lakk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Oktober 29, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 29, 2005 Jeg har lagt ut en guide om spraylakkering av plast med sprayboks.. finn den.. og by the way THolandsli: kutt ut den barnslige "tøffe" holdninga di. Det er faktisk ikke alle som har tilgang eller mulighet til å bruke profft utstyr, men som kan slå seg til ro med et nokså bra resultat. Noe man får med sprayboks om man bare leser litt. Du kan få se mye av det jeg har gjort med sprayboks og har fått skryt fra flere mekanikere og en lakkerer. Så vær nå snill, har lagt merke til de tåpelige bemerkningene dine flere steder nå. Grow up Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nsr160 Skrevet Oktober 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2005 Jeg har lagt ut en guide om spraylakkering av plast med sprayboks.. finn den.. og by the way THolandsli: kutt ut den barnslige "tøffe" holdninga di. Det er faktisk ikke alle som har tilgang eller mulighet til å bruke profft utstyr, men som kan slå seg til ro med et nokså bra resultat. Noe man får med sprayboks om man bare leser litt. Du kan få se mye av det jeg har gjort med sprayboks og har fått skryt fra flere mekanikere og en lakkerer. Så vær nå snill, har lagt merke til de tåpelige bemerkningene dine flere steder nå. Grow up Det han sa "10 tegn" Drit i sprayboks å bruk skikkelig lakk.? Hva tror du dem fyller på sprayboksene. Vann? Siter Audi V8, There is only one. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carwasher Skrevet Oktober 30, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2005 det med sprayboks og sprøyte... jeg liker faktisk bedre å bruke sprayboks på småe ting.. for en sprøyter sprer ei sky med lakkkorn over heele plassen du lakkerer. mens en boks går mere bare rundt der du lakkerer... kjøper mann en god dyse og rister boksen orntlig så kan det bli like bra som med sprøyte...det att boks bare er dritt føler jeg bare folk har fått for seg... kanskje med sammenheng med biltema ? :P ;) Siter mercedes 190 2.0 L <3 cars whit stars are like women from mars. and we like women don`t we ? :D Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet Oktober 30, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 30, 2005 viktig det du påpeker med risting. står det at den skal ristes i 3 min, så rist den i 3 min. et tips til: la sprayboksene og det som skal lakkeres stå varmt om du skal lakkere i en kald garasje. så når du tar ut delene så er de temperert. dette hjelper lakken med å flyte lettere. jeg måtte gjøre det slik pga. jeg ikke hadde noe bedre egnet sted. så bar jeg det inn i varmen så snart det var overflatetørt. rett på varmekablene på badet. :) Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg