SierraBorge Skrevet Oktober 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2005 Jeg skjønner rett og slett ikke den fakturaen som jeg fikk fra dekaltrim. Har kjøpt meg noen ford racing merker. har sitti på nettbanken og klødd meg i hue lenge nå! :fire: Er liksom ikke noen kontonr. og sende penger til? Siter -03 Nissan Navara Di -92 Sierra Clx -67 Ford Taunus 17m S x -04 Citroën C2 VTR x -89 Sierra IS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcbanan Skrevet Oktober 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2005 hehe, er litt avanserte de ja.. Må fylle ut et skjema i banken og få de til å ordne det der. Det gjorde jeg ihvertfall. Så fikk jeg betalingsbekreftelse fra banken i posten noen dager etterpå, og pakken ei uke etter der igjen. Siter Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet Oktober 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2005 OT: Mcbanan, liker du NWA eller? :wave Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mcbanan Skrevet Oktober 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2005 OT: Mcbanan, liker du NWA eller? :wave[/quote Hehe, tenkte faktisk at du kom til å legge merke til det en gang cheers Moro musikk det, og den tittelen passer godt med midt levesett så.. :cool: Siter Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SierraBorge Skrevet Oktober 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2005 Takk! det skal jeg gjøre da Siter -03 Nissan Navara Di -92 Sierra Clx -67 Ford Taunus 17m S x -04 Citroën C2 VTR x -89 Sierra IS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DynaCore Skrevet Oktober 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2005 blir slikt når du må betale til et annet land. Går ikke med nettbanken da, visst du skal betale med faktura=) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-cardudde- Skrevet Oktober 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2005 OT: Mcbanan, liker du NWA eller? :wave[/quote Hehe, tenkte faktisk at du kom til å legge merke til det en gang cheers Moro musikk det, og den tittelen passer godt med midt levesett så.. :cool: Så sant :) cheers Siter Er newbee..så vær snill..hehe..:D er 12 år :) og jeg tuller ikke! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JuIius Skrevet Oktober 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2005 Det går hvis du har Postbanken. De har en funksjon som heter Betaling til utlandet. Jævlig mye å fylle ut da... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg