Gå til innhold

Sitter fast

Ranger emnet

Blast_off

Anbefalte innlegg

Når jeg leste topic'en din, var jeg klar for å hente bulldozeren. Men så var det jaggu bare en CD-spiller.

Skuff.

Til saken:

Har du stjelt bilen, og skal ta ut spilleren? I såfall vil vi ikke hjelpe!

Har du derimot kjøpt bilen, og vil få ut beistet? I såfall bør du se om det skal være noen små "pinner" som skal dyttes inn på hver side for å få den ut.

Alternativt (eller ikke, om du har stjålet den), kan du stikke innom en forhandler av Blaupunkt, som bør kunne svare på dette. Antagelig har de både manual og pinner! :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg brukte 4 spiker på en blaupunkt, vips så var det bare å dra den ut.

Er det ingen slike hull må du få av rammen rundt spilleren foran, denne er som regel bare å vippe litt på toppen og bunnen så løsner den...

2009 - Ford Mondeo Titanium Sport - Powershift
2000 - Ford Focus
2000 - VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg brukte 4 spiker på en blaupunkt, vips så var det bare å dra den ut.

Er det ingen slike hull må du få av rammen rundt spilleren foran, denne er som regel bare å vippe litt på toppen og bunnen så løsner den...

Normalt pleier denne løsningen å fungere ganske bra. Skulle du ikke få det til, kontakt meg, kanskje jeg kan hjelpe.

mvh

Glenn

Mine uttalelser er basert på den erfaring som er opparbeidet gjennom flere år. Subjektive opplevelser vil selvsagt influere. Jeg tilstreber en ærlig og balansert fremstilling.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vi klarte til slutt å få den ut ved hjelp av å stikke noen tynne skruhjern inn og dra som noen idoter. Når vi omsider hadde fått den ut skulle vi legge noen deler ned i midtkonsollen, og gitt hva som låg der. jo nettopp verktøyet til å få ut spilleren med.... Er det ikke TYPISK wtf? wtf? wtf?

:hammer lete før man begynner?? hehe.. godt dere fikk den ut cheers

Lenke til kommentar
Del på andre sider