mcbanan Skrevet Oktober 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2005 Legg ei flaske sprit under panseret i tilfelle han skulle finne på å se under der:) Siter Understeer is when you hit the wall with the front of the car and oversteer is when you hit the wall with the rear of the car. Horsepower is how fast you hit the wall, torque is how far you take the wall with you. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet Oktober 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2005 vel, hvem vet hva som skjer på biltilsynet.. hehe.. sist jeg viste rekorden der, da sto han lenge og tittet på motoren (en 2.3 diesel) og sa.. "er den her virkelig original?" ja sa jeg.. "og hva er så det der?" og peker på konfilteret.. det der er ett luftfilter sa jeg.. "javel ja" sa han.. hehe :p Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
docsist Skrevet Oktober 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2005 ble selv stoppet for en tid tilbake med en fiesta, fikk mangel lapp på felger,ratt og klister merke i front ruta. da jg var å viste den hos bt, så sjekka di bare manglene, ikke noe annet. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg