AnDy_99 Skrevet Oktober 13, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 13, 2005 Ser at de har flere typer emblemfri grill til 2 lykters grill på autospar Noen som kan fortelle meg forskjellen på nr 1, nr 6, nr 7 og nr 8 ovenfra? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Oktober 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2005 Ser at de har flere typer emblemfri grill til 2 lykters grill på autospar Noen som kan fortelle meg forskjellen på nr 1, nr 6, nr 7 og nr 8 ovenfra? viss du klikker deg inn på bilda så leser du teksten. bilde 1. carbon bilde 6. sort bilde 7. har chrom på radane bilde 8. cabrio-look. ikkje list under grill Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fred_stian Skrevet Oktober 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2005 Prøvde å sende en mail til autospar for 1 måned siden jeg men har ikke fått no svar enda, men nå fikk jeg svar på noe av det hvertfall! ;) Men er det noen som har bilde av den cabrio look grillen uten list? For det var ikke veldig lurt å ta bilde av en svart bil med den grillen akkurat..... Siter Noe bil-happenings som burde være med i Romerikes Blad? Kontakt meg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Golfy Skrevet Oktober 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2005 Du må vel ha en list under der uansett. Enten setter du på den fra din gamle grill, eller en jetta list som gå over lyktene nede der. Siter 1998 Opel Omega 2,5 V6 1988 Volvo 740-Solgt 1987 Volkswagen Golf-Solgt Fartsgrenser er veiledende! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
trebor87 Skrevet Oktober 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2005 bestilte grill deifra for noen uker siden.. jeg bestilte Cabrio-Look men i dag fikk jeg den vanlige grå :fire: gidder ikke å klage.. må være tøff nåkk den.. Siter 1997 Volvo S70 2.0 "LT" 1985 Subaru 1800 vinterbil *Solgt* 1990 Golf2 GTD *Solgt* 1987 Volvo 740gl *borte* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg