Gå til innhold

Rød Eclipse med full styling i Kvinesdal!!

Ranger emnet

Azzido

Anbefalte innlegg

Jeg var på vei til stavanger i går og tok meg en liten tur innom kvinesdal, i det jeg stopper opp litt kommer det en rød eclipse forbi meg med fullt bodykit, så igrunn utrolig rå ut... noen med kjennskap til denne? eller eventuelt bilder?

aldri sett eller hørt noe om denne igrunn...

- 02 Audi A4 avant 130hk tdi

www.swfoto.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg var på vei til stavanger i går og tok meg en liten tur innom kvinesdal, i det jeg stopper opp litt kommer det en rød eclipse forbi meg med fullt bodykit, så igrunn utrolig rå ut... noen med kjennskap til denne? eller eventuelt bilder?

aldri sett eller hørt noe om denne igrunn...

hmm. heller ikke hørt om denne. er bortover der ganske ofte egentlig når jeg tenker etter :cab hadde vært fint om noen hadde bilder ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 4 weeks later...
Den siste der går såvidt meg bekjent fortsatt på hamar..

Nei, det er en kammerat av meg sin, som du har sett da, kjører Eclipse, litt tøffere frontfanger enn den der, men stylingen er ganske lik ellers så vidt jeg kan se, helt rød, med 18" felger(husker ikke navnet på de)

Han bor på hybel i Hamar/elverum området nå, pga. skole...finnes jo ikke maskin i den da, 150hk, og stort effektanlegg..Ikke tøfft med mye styling å liten motor nei, men han skal selge den nå da, fordi jeg skulle kjøpe en 3000gt til våren så skulle han ha seg det og, så nå selges den!

- 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo

BSR Steg 3.

* 87mod. Bmw E30 325 Tic

* 87mod. Honda Prelude 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Med tanke på at jeg har vært med og bygd den siste vinrøde der, med carbon-panser, vinge osv, så greier jeg nok å se forskjell på de.. har sett den røde og ja, men vil påstå, uten å skryte for mye av det jeg har vært med på selv, at den vinrøde er vesentlig penere, og mer gjennomført..

// Fredrik Olastuen //

---------------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider