Gå til innhold

Mulig det blir 2er på meg ;)

Ranger emnet

Mad_Maxx

Anbefalte innlegg

Som tittelen sier, mulig jeg får meg en golf 2 snart :D Avhenger av at granadaen blir solgt... (Alucard, du VIL ha granadaen :D) Er denne jeg tenker på. http://www3.autodb.no/cgi-bin/car/detail.pl?nr=891574 Snowflakes og greier :D Og ja, den blir oldschoolaktig, vurderer å polere snowflaksene og space ut (bredde kanskje;))

Dream as if you'll live forever; live as if you'll die tomorrow.

James Dean

Lenke til kommentar
Del på andre sider

en gang golf alltid golf...

selvom jeg ikke helt forstår hvorfor vi digger golf så jævli... altså.. hallo...

2'ern er gammel.. lite driftsikker... gammel og utdatert... men like forbanna så elsker vi bilen? snodigt.. jeg for min del elsker 2'er golfen klart mye bedre en alle andre MK'er...

Golf II 16vT Syncro

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en 5-dørs stående fra 1989 til samme pris om du er intressert..

Rundt 5000 i verkstedpris for å få den EU-godkjent (skal inn i begynnelsen av 2006 en gang), årsavgift betalt, 8 gode dekk, mye nye deler, og høyre bakdør er bulka etter en påkjørsel.

Si ifra om du vil har mer info.. :)

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I og med at jeg får den for 4000 så tar jeg heller 3 dørsen ;) Alt som er feil kan jeg fikse selv.. ;) Og resten av cashen fra granadaen går til senk (gewinde duuhh :D) og eventuelt noen 8x14 el noe sånt ;) Må vel spytte i et par kroner fra lønning også, men men. Det er jo bil penger er til for :D Har jo og en einserjetta coupe som trenger cash, men haster ikke ;) Å ja, en b-ascona og en einser gti og! :D Hehe, jeg har for mange biler og for lite cash.. Eller, man kan jo ikke få for mange biler ;)

Hehe, ang topic så var jeg noe trøtt når jeg laga den. :hammer

Edit: Har jo b-ascona til å leke meg med ;) Er ikke tidenes fan av framhjulstrekk, har faktisk ca samme holdning til det som den godeste mr ryeng :D Men liker golf og familie godt såh... :p

James Dean

Lenke til kommentar
Del på andre sider

skjønner meg ikke helt på dere golf-folk! hvorfor ikke skaffe en gti ihvertfall når man først skal ha no slikt!? litt mindre kjedelig ihvertfall!

bare min mening!

08'Lexus is 220d sport - link: http://www.bilforumet.no/is-200-300/236051-photoshooot-nyvaska-lexus-is220d.html

00'Lexus is 200 sport (solgt)

88'ford sierra cosworth (2wd) (Solgt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Golf = bra utgangspunkt til euro\oldschool = bra

Gti = Rask = fartsbøter\miste lappen = dyr forsikring = ikke bra :D

Asconaen blir også bra eurobil, må bare finne skikkelig senk først! Ikke bare enkelt skal jeg si dere ;) Pluss den har feteste interiøret av alle bilene mine = brunt :D Og lyseblå bil! Weee!! Interiør = nais! Bilde: Bilder052.jpg

Bilder054.jpg

Bilder055.jpg

Ikke engang radio :D Og ikke skal det bli en heller ;) Satser på webersang i stedet ;)

Bilder051.jpg

Kunne jeg bare fått tilsvarende farge på interiøret i golfen så....

Og ja, jeg har jo en gti og :D Og det er en einser, så blæ! :ass

James Dean

Lenke til kommentar
Del på andre sider