Breisladdern Skrevet Oktober 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2005 Et par kompiser har slike biler og det ser vanvittig tøft ut.. De tåler alt av juling.. Bygd hopp med hjullaster (2mhøyt) og bilene flyr 6-7m.. Er blitt litt helkta etter å ha prøvd disse. Lurer på hvor man får kjøpt en slik en billigst? Noen som veit om gode nettbutikker? Eller som kanskje har en brukt en å selge? Siter O-1999 VW Passat 4Motion. O-1989 E34 535. prosjekt. x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breisladdern Skrevet Oktober 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2005 Hvor ligger dette? Hvis det er i kristiansand så må jeg nesten få det tilsendt. Siter O-1999 VW Passat 4Motion. O-1989 E34 535. prosjekt. x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet Oktober 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2005 Kjpt den værste med en gang. Her får den gromme motoren, heavy duty drivverk++++ Har kjøpt en selv som jeg driver å bygger nå. Billigst i norge dette hvertfall.. http://www.absolutthobby.no/product_info.php?products_id=136 Hvis du ikke har sansen for å bygge selv, kjøp denne.. http://www.absolutthobby.no/product_info.php?products_id=140 De andre savage kan ikke måle seg opp mot disse når det gjelder utstyr. Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw325ix Skrevet Oktober 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2005 http://www.mamut.com/controls/shop/shops/3/default.asp?wwwalias=micromonsters&gid=1&subgid=5 Dette er hos micromonsters 4150,- for SS4,6 4250,- for 25 RTR 4490,- for 25 RTR LE Siter 86 Bmw 325 iX (Turbo kanskje) - 02 Audi A4 TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomas-no Skrevet Oktober 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2005 Det finnes endel andre bra Monsterbiler også. Vet du at det er en ganske stor gjeng som kjører i et sandtak på Dal, litt nord for Jessheim. De møtes hver Søndag. Jeg var der forrige Sønda, og det var vel 10-15 kjørere der, og mange forskellige biler. Det var ikke mange som klarte å kjøre opp den store "klatreveggen", men en bil kjørte like godt opp BAKLENGS !!! wtf? Denne Associated Monster trucken var rett ut av esken med 21 motor. Den nye kommer med 28 motor og sterkere servo. Skal demonstreres der neste helg. :rolleyes: Siter Mvh. Thomas Faale www.miniracing.no Baner for mini-z F1, Racer og Overland Webshop - Spesialist på Mini-Z og RC18T/MT. Nå også med større biler, fly, heli og X-ufo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
locktite Skrevet Oktober 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2005 drev med dette for et parr år siden. Var utrolig morro og utrolig dyrt! Påkosta hypern min ca 20000,- totalt. Kjøpte en thunder tiger ek-4 for og se om det fortsatt var like stas. Men denne ble solgt rimlig fort igjen. Ligger mange brukte på rcmarked.ettellerannet Siter 90 Bmw 318is Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola Skrevet Oktober 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2005 Det finnes endel andre bra Monsterbiler også.Vet du at det er en ganske stor gjeng som kjører i et sandtak på Dal, litt nord for Jessheim. De møtes hver Søndag. Jeg var der forrige Sønda, og det var vel 10-15 kjørere der, og mange forskellige biler. Det var ikke mange som klarte å kjøre opp den store "klatreveggen", men en bil kjørte like godt opp BAKLENGS !!! wtf? Denne Associated Monster trucken var rett ut av esken med 21 motor. Den nye kommer med 28 motor og sterkere servo. Skal demonstreres der neste helg. :rolleyes: Kan du lage en film snutt med den 28`n når du skal teste? Og kjøre HARDT så vi får se om den holder like bra som savage ;) Aldri sett no som holder like bra som savage.. Siter 03` Volvo V70 d5 197hk 470nm 01` Seat Leon 4x4 20vT X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomas-no Skrevet Oktober 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2005 Kan du lage en film snutt med den 28`n når du skal teste? Og kjøre HARDT så vi får se om den holder like bra som savage ;) Aldri sett no som holder like bra som savage.. He,he. Som forhandler så bør jeg vel vite hva denne tåler av ekstreme påkjenninger. Så det skal helt klart testes. Den bilen jeg har i dag er en demo bil fra importøren, så jeg har holdt meg under 2m. høyde. Men den tåler juling. Jeg har også Associated RC18T og MT bilene (skala 1:18), og disse er nesten uknuselige. Det var en som spurte om den hadde tålt å hoppe ned fra en kontainer som sto i nærheten. Da denne sto et stykke unna kastet jeg bare bilen så hardt jeg kunne, langt og høyt over. Bilen var til tilskuernes forgløffelse like hel. Bilen skal testes, og jeg skal prøve å ta litt film. :D Nå er jo denne 1:8 trucken ganske mye tyngre, men hvis holdbarheten er i nærheten av lillebroren ser det svart ut for delesalget. Vel å merke fra en selgers synspunkt. :wonder Siter Mvh. Thomas Faale www.miniracing.no Baner for mini-z F1, Racer og Overland Webshop - Spesialist på Mini-Z og RC18T/MT. Nå også med større biler, fly, heli og X-ufo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ola Skrevet Oktober 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2005 He,he.Som forhandler så bør jeg vel vite hva denne tåler av ekstreme påkjenninger. Så det skal helt klart testes. Den bilen jeg har i dag er en demo bil fra importøren, så jeg har holdt meg under 2m. høyde. Men den tåler juling. Jeg har også Associated RC18T og MT bilene (skala 1:18), og disse er nesten uknuselige. Det var en som spurte om den hadde tålt å hoppe ned fra en kontainer som sto i nærheten. Da denne sto et stykke unna kastet jeg bare bilen så hardt jeg kunne, langt og høyt over. Bilen var til tilskuernes forgløffelse like hel. Bilen skal testes, og jeg skal prøve å ta litt film. :D Nå er jo denne 1:8 trucken ganske mye tyngre, men hvis holdbarheten er i nærheten av lillebroren ser det svart ut for delesalget. Vel å merke fra en selgers synspunkt. :wonder Ok. Hadde jo vært utrolig morsomt både for meg å deg, om du hadde filmet sammen med en savage 4,6 for eksempel.. Jeg kunne tenkt meg å sett en sammenligning, og du ville fått stort utbytte av det om din nye bil utklasser savage! :) Jeg for min del har bestilt meg sts 28 motor til savagen min, så nå skal det gå unna :D Siter 03` Volvo V70 d5 197hk 470nm 01` Seat Leon 4x4 20vT X: 92` Bmw 328 turbo 600+hk X: 85` Bmw E30 286hk+ M-power X: 86` Audi 90 Quattro 20v Turbo 400hk X: 86` Bmw M535i Turbo 500hk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breisladdern Skrevet Oktober 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2005 thomas-no du har pm. Har hørt mye skryt om Savage`n, men jeg skal ikke utelukke andre modeller hvis de kan konkurere i kvalitet og egenskaper.. Ikke minst i pris. Det er viktig at bilen jeg kjøper tåler juling, da det blir mest grustakkjøring, med fare for å rulle ned lange bratte grusbakker.. Siter O-1999 VW Passat 4Motion. O-1989 E34 535. prosjekt. x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Frank S. Skrevet Oktober 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2005 http://www.elefun.net Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
thomas-no Skrevet Oktober 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2005 Jeg er på sandtaket i Dal å kjører i dag. De kjører i et sandtak litt nord for jessheim. Man kjører fra oslo forbi gardermoen, mot trondheim. Sving av mot "Dal" (ved en bensinstasjon). Ta til høyre mot "Dal" ca. 3-400m etter besinstasjonen. Følg denne veien (ca. 7-800m.) til du får en kiosk på vestre hånd. Sving til venstre etter kiosken, før skolen. (kommer du til rundkjøringen har du kjørt for langt.) Følg denne veien 1-2km. så ser du mange biler på venstre hånd i en litt skarp venstresving. Der er det. Siter Mvh. Thomas Faale www.miniracing.no Baner for mini-z F1, Racer og Overland Webshop - Spesialist på Mini-Z og RC18T/MT. Nå også med større biler, fly, heli og X-ufo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Breisladdern Skrevet Oktober 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2005 Kjpt den værste med en gang. Her får den gromme motoren, heavy duty drivverk++++ Har kjøpt en selv som jeg driver å bygger nå. Billigst i norge dette hvertfall.. http://www.absolutthobby.no/product_info.php?products_id=136 Hvis du ikke har sansen for å bygge selv, kjøp denne.. http://www.absolutthobby.no/product_info.php?products_id=140 De andre savage kan ikke måle seg opp mot disse når det gjelder utstyr. Er dette akkurat samme bilene på de to linkene? Eller er det forskjell på "spesial edition" og "4.6 kit?" Veit at det ikke følger med radio på den siste, men er det det eneste forskjellen? Siter O-1999 VW Passat 4Motion. O-1989 E34 535. prosjekt. x-1998 VW Passat Syncro. x-1991 BMW 525i 24v Shadowline - Solgt! x-1993 Ford Sierra - Solgt! X-1975 242 -| 2.3 turbo prosjekt Prosjektråden her! Byttet i 535 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Corsa Tuner Skrevet Oktober 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2005 Nei. SS4.6 har større motor grøvere drivverk og er den grommeste savagen. LE er med mindre motor standard driverk, men er 3 trinns kasse og no alu options parts. Siter Audi A4 TDI Vectra B 1.8 16v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg