veloek Skrevet Oktober 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2005 Jeg har en MACROM M1A.1000D der inputen består av ch1 og ch2. Hvilken av de skal jeg bruke? Kan jeg bruke begge samtidig? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jalla Skrevet Oktober 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2005 Dette er en monoblokk, dvs du kobler signalet fra en av signalutgangene på spillern til forsterkern. Begge inngangene på forsterkern blir da brukt for å motta signal. Har du egen subutgang på spillern er det en fordel Skriv litt mer om hva du har og hva du tror du trenger så blir det lettere å komme med veiledning :) Siter Ut på tur - signatur... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
veloek Skrevet Oktober 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2005 Den får input fra fra sub-utgangen på spilleren (boss MP3-3130R) og går ut til en 12' Alpine R sub. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
veloek Skrevet Oktober 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2005 Jeg tenkte jeg skulle koble med et Y-punkt fra den ene subutgangen til begge inngangene på subforsterkeren, men var litt usikker på om det var lurt... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jalla Skrevet Oktober 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2005 Har du ikke to separate tilkoblinger på subutgangen på spillern altså? Da er det bare å bruk et Y-ledd som du allerede har tenkt på. Bare pass på at strømkablene er gode nok for forsterkern så skulle det ikke være noe problem å få liv i Alpinesuben :) Siter Ut på tur - signatur... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
veloek Skrevet Oktober 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2005 Det var bare en mono-subutgang på spillern ja. Kablene er 50 kvadrat hvis jeg husker riktig. Det var et helvette å få de inn i sikringene i hvert fall :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
veloek Skrevet Oktober 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2005 jalla: Hva blir forskjellen ved å ha det som jeg tenkte mot å bruke bare en kabel til ch1 eller ch2? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Oktober 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2005 mulig det er beregnet om du ikke har subb utgang og kun line-out med at du får med bass frekvensene fra både høyre og venstre, mens spillere med sub-out gir vel begge i 1?? alacocaina Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
veloek Skrevet Oktober 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2005 Det jeg stussa over var bare det at det sto ch1 og ch2 og ikke left og right elns. Jeg får teste å høre etter hva som høres best ut. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Oktober 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2005 ja. er det som er morro med å bygge nytt anlegg. man kan få slike plutselige overaskelser. somregel positivt, andre ganger mindre gøy(negativt) :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jalla Skrevet Oktober 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2005 jalla: Hva blir forskjellen ved å ha det som jeg tenkte mot å bruke bare en kabel til ch1 eller ch2? Forskjellen er vel bare mindre signalstyrke inn på forsterkern. Men nå er det helg och det årnar sej. God helg! :D Siter Ut på tur - signatur... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
golfnos Skrevet Oktober 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2005 det ordnar sig nog!! Go helg alle sammen!! :-) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg