mspec Skrevet Oktober 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2005 er det noen som har noen forslag om hvordan man skal få av gummiforingen på bærebroa til en E30?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw325ix Skrevet Oktober 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2005 er det noen som har noen forslag om hvordan man skal få av gummiforingen på bærebroa til en E30?? Varme litt og bare banke/presse de ut:) Siter 86 Bmw 325 iX (Turbo kanskje) - 02 Audi A4 TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mspec Skrevet Oktober 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2005 tok ikke sjangsen på å varme siden det er gummi når æ skal bruke foringen på en annen bro..fikk foringen løs med en presse :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmw325ix Skrevet Oktober 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2005 min feil.. hehe.. trodde du skulle bytte:) Siter 86 Bmw 325 iX (Turbo kanskje) - 02 Audi A4 TDI Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mspec Skrevet Oktober 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2005 kjøpte meg ny bærebro å trudde det bare var å ta av den gamle å sette på den nye,men så oppdaget jeg at det ikke var foring på den nye bærebroa.den gamle foringen var ikke ødelagt å en ny foring kostet 700+kr :hvaskjera så jeg bestemte meg for å bruke den gamle. men men takker for svar :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
0ddis Skrevet Oktober 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2005 Det er foringen i bakkant du snakker om nå ? Denne ? (slik så min ut. Selvfølgelig helt ødelagt) Siter Den som ingen Ferrari har - får ladda BMW med bar http://www.youtube.com/oddisPProductions Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Solid Audio Skrevet Oktober 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2005 For meg virket det som at det var bærebroa bak han snakket om, men kan være det er meg som tar feil. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Streets Skrevet Oktober 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2005 Fulgte det ikke med nye foringer på bærebroa??? fan.. jeg skal jo snart bestille bærebroa på begge sidene :P:P blææææ.... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Solid Audio Skrevet Oktober 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2005 Nei, foringen følger ikke med når du kjøper ny bærearm forann. Det bildet Oddis har lagt ut er bildet av foringen som sitter i bakkant av bærearmen forann. Skal man kjøpe ny foring til de bærearmene så anbefales det og kjøpe samme som sitter på M3. De er exentriske og litt mere slitesterke. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mspec Skrevet Oktober 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2005 Det er foringen i bakkant du snakker om nå ?Denne ? (slik så min ut. Selvfølgelig helt ødelagt) stemmer det er denne foringen ja. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mspec Skrevet Oktober 16, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2005 Fulgte det ikke med nye foringer på bærebroa??? fan.. jeg skal jo snart bestille bærebroa på begge sidene :P:P blææææ.... foringen følger ikke med,noe jeg trudde :wonder og foringen/delen som er på bilde er i 2 deler og koster noe over 700kr fra gs for begge. men hvis foringen ikke er ødelagt på den gamle bærebroa kan du bruke den på den nye. men den sitter som f*en på bærebroa.spraya crc,smurte zalo å banka,vridde for å få den av,men d gikk ikke.tilslutt tok jeg ibruk en hydraulisk presse å da gikk den av å sparte 700kr :D og som solid audio sier så er m3 foringene bedre slitesterk messig men den forandrer også noe på hjulvinkeln(positivt) men de koster da også litt mere.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Solid Audio Skrevet Oktober 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2005 M3 foringene koster 1000 for begge forann hos GS bildeler.. Det er virkelig verdt og ta den oppgraderingen. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Streets Skrevet Oktober 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2005 Er det så mye forskjell på m3 og vanlige foringene?? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Solid Audio Skrevet Oktober 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2005 Hva mener du med mye forskjel? Er det prisen du tenker på? Her ser du forskjellen på vanlig foring og M3(exentrisk) foring. Den nye foringen til venster er M3 foring. Den gammle er standar foring.. Kjøp E30M3 foring og sett på E36, de er helt samme. Husk at den må være exentrisk siden E30M3 ble levert med vanlige foringer også Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dr_S Skrevet Oktober 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2005 Jeg skal ha E30 bærearmer foran på bilen min nå, bestilte deler igår, og setter på powerflex foringer. Litt billigere enn M3 foringer, men sikkert like bra. Siter Bilforumet.noAdministrator-96 BMW 328i Touringx -92 BMW 318iS Coupé Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg