R_Style Skrevet Oktober 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2005 var på volvo og henta delene j hadde bestilt onsdag, hadde bestilt 2 stk lampeholdere til volvo 740 (Park/Kjørelys) og 2 stk 2-polet oransje pærer som skulle brukes i den nevnte lampeholderen... Da j åpnet pakken fra volvo, måtte j le for meg selv... Her er pærene som "liksom" passer nedi holderen til 740...! hva slags sokkel er dette? har ikke sett sånn sokkel på slike pærer før... Pæra var av typen 27/7W, så er vel til no US utgave av volvo eller lignende, men hvilken model vet j ikke... så hvis noen trenger slike pærer, så si ifra, har nå 2 stk som j ikke har noe behov for... :) Siter 745 Turbo - 275,5 HK / 476 Nm Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
_AndreasH_ Skrevet Oktober 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2005 Dersom ein skifter til originale kvite blink hos Volvo, så får du ein anna type holder til pæra og? Er ikkje heilt sikker. Men eg kjøpte uoriginal og brukte den gamle holderen. Men da eg kjøpte desse pærene ho Mekonomen så spurte dei om eg hadde skifta til original holder for kvite blinkers. Regner med at det er desse du har fått. Kjempe greier det... :hammer Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg