Gå til innhold

Flasher - Omega lavbudsjett, igjen :)

Ranger emnet


Flasher

Anbefalte innlegg

kjøpe?

 

:popcorn

 

 

 

Nå blir det vel bmw for penga ;)

 

 

Og ikke si ett ord om at jeg skifter bil fort, for jeg vet.. sukk..

 

 

Men bmw'n, den skal jeg beholde LEEEEENGE :D

"Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special"

 

Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen

 

Har mange bmw og opel på samvittigheten :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Nå blir det vel bmw for penga ;)

 

 

Og ikke si ett ord om at jeg skifter bil fort, for jeg vet.. sukk..

 

 

Men bmw'n, den skal jeg beholde LEEEEENGE :D

Vettugt kiddie

98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport

x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil.

x - NA 1994 Mazda Miata 1.8

x - Mange BMW E28.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ok, for de som vil lese om enda ett lavbudsjett prosjekt, så kommer det ett til her :)

 

Bilen da jeg kjøpte den (desverre uten bilder) :

 

- defekt clutch sa dama.. javel sa jeg..

- bilen var godkjent denne sommeren

- årsavgift betalt

- 4 slitte dekk, og ingen vinderdekk..

- forferdelig møkkete!!!!

- motor skiftet, gått 140k

 

Sist mandag brukte jeg til å fikse clutchen.. jeg visste att den ikke var utslitt, men att det kun var utløserlageret, det sa jeg ikke til dama jeg kjøpte den av.. hehe :) brukte vel noen timer for å ta ut kassa, og inn igjen, men gikk veldig lett, omega er fin bil å skru på :)

 

Videre, så har jeg renset den innvendig, men mangler litt på setene.. selv om de har hatt varetrekk, så er de misfarget, men veldig hele og fine.. varmesetene virker også :)

 

Bra dempere var det på bilen, jeg har justert fjørene litt med bosch-teknologien.. dessuten har jeg sparket på noen gamle kapsler jeg fant, så felgene ser "litt" bedre ut..

 

Omega, 2.0i og cl merker er tatt bort ;)

 

Potta har jeg tatt av, og sveiset på store enderør, og tatt ut dempeull, ble bra syns jeg, og gratis mod :)

 

Har installert anlegg da, og ekstra batteri baki, ble også bra syns jeg.. er fornøyd, ny basskasse ankommer :)

 

Jeg har også fikset bilen litt innvendig da, så den ser ok, og ungdomsvennlig ut :)

 

 

Videre planer det vet jeg ikke.. skulle fått lakk på fangere, frontfanger med spredere, 17" felger har jeg kanskje ordnet meg, får nærmere beskjed om dette, og en vinge.. sånn omega 3000 eller noe i den duren, ikke torshov.. hehe.. Soting tror jeg att jeg holder meg unna, for politiet er virkelig på farten for tiden.. kan sikkert tone baklampene mine mildt, men det tror jeg er alt.. ellers så skal jeg modde grillen, så det blir kun ei ramme, med netting i midten, samt prøve å støpe øyelokk, det blir en ny erfaring for meg..

 

Bilen skal også poleres :)

 

 

Bilder? ja :)

 

gromega01.jpg

 

gromega02.jpg

 

gromega03.jpg

 

gromega04.jpg

 

gromega05.jpg

 

gromega06.jpg

 

gromega07.jpg

 

gromega08.jpg

 

 

Kommentarer og innspill mottas med takk :)

 

er bare en ting ejg misliker med disse omegaene... nemmelig bakre hjulbue... :well

----------------------------------------------

X-84- Mercedes Benz 190e, 2.0

X-87- Ford Scorpio, DOCH 16v

92- Ford Probe, 24v, "medeier".

----------------------------------------------

Det fins ingen problemer, Kun løsninger....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår