GolfDriver Skrevet Oktober 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2005 jeg sliter med at det lekker vann inn i golfen min.. venstre siden kommer det inn. noen andre som har opplevd dette å har noen tips sånn at jeg får tetta det?? det lekker inn selvom bilen står rolig. er en golf 2 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momocorse Skrevet Oktober 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2005 sjekk innertrekke på døren-sikkert tull. ellers kan du jo gå over pakningen rundt om. Siter Golf 1,6 83mod (Prosjekt) x- Audi A4 98mod 1,8 20v x- Golf 3dørs 87mod (festbil) :P x- Golf 4dørs 86mod rustdødn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobertR Skrevet Oktober 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2005 dørplasten... er iallefall det første du må sjekke på en golf II Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfDriver Skrevet Oktober 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2005 takk takk :) tror det da må være listene rundt. for når jeg lukker opp døra så ligger det vann på dør kanten oppe. får man kjøpt nye lister på møller? eller må man på huggern? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
momocorse Skrevet Oktober 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2005 ja og ja. Siter Golf 1,6 83mod (Prosjekt) x- Audi A4 98mod 1,8 20v x- Golf 3dørs 87mod (festbil) :P x- Golf 4dørs 86mod rustdødn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfDriver Skrevet Oktober 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2005 takk. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
juba Skrevet Oktober 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2005 dørplasten... er iallefall det første du må sjekke på en golf II ?? hvordan kommer vannet inn i døra da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bmn Skrevet Oktober 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2005 ?? hvordan kommer vannet inn i døra da? Vil alltid renne vann fra lista som ligger mot vinduet og inn i døra..ikke 100% vanntett Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reset Skrevet Oktober 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2005 lekker ikke med meg! ;P Siter Fotgjenger! ca 4 uker igjenn.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gallagher Skrevet Oktober 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2005 jenter, jenter :) er meningen at vannet skal renne inn i døra forbi skrapelisten, ikke så mye, men litt.. derfor plasten er der slik at det ikke kommer mot dørtrekket.. samme grunn det er dreneringshull under i døra, og den er godt hulrumsbehandlet inni.. Siter - golf gti16vT prosjekt - 76 polo - prosjekt UR -polo - 77 derby - old skool Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suzuki Ac-50 Skrevet Oktober 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2005 Jeg har nettopp fikset litt sånt på min bil.. Det er ikke noe unormal hvis det ligger vann "inni" døren så lenge det er utenfor pakningen.. Et tips kan være å lime dørtrekket på innsiden av stålet og ikke på utsiden slik det er fra før.. Siter Let´s go, Hammer down! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GolfDriver Skrevet Oktober 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2005 Jeg har nettopp fikset litt sånt på min bil.. Det er ikke noe unormal hvis det ligger vann "inni" døren så lenge det er utenfor pakningen.. Et tips kan være å lime dørtrekket på innsiden av stålet og ikke på utsiden slik det er fra før.. men det ser ut som det kommer fra rundt hele døra. for alt er gjennom bløtt. så har tenkt å bytte lista rundt etter de tipsene folk kom med. oxo kan jeg sjekke drenerings hullet. å lime dørtrekket på insiden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Suzuki Ac-50 Skrevet Oktober 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2005 men det ser ut som det kommer fra rundt hele døra. for alt er gjennom bløtt. så har tenkt å bytte lista rundt etter de tipsene folk kom med. oxo kan jeg sjekke drenerings hullet. å lime dørtrekket på insiden. Hehe...ok.. hvis du følger den listen så bør det nok bli bra:) Siter Let´s go, Hammer down! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
djman Skrevet Oktober 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2005 på bilen min var det slik at det ble vått ved døra, men det var ved vinduet det lakk, vannet fant seg en vei ned ved listene så det så ut som det kom derfra.. Siter I am going to find myself. If I get back before I return, keep me here. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Oktober 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2005 prøv å justere på den låsebolten som sitter i karroseriet..den som låsekassa på døra smekker over Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg