Nedi Skrevet Oktober 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2005 har samme problemet jeg... kjøpte noe biltema-silikon lim søppel, IKKE gjør det. plastikken løsnet fra sillikonen. Møller sa forsåvidt at det var en god idè å lime plastikk fra utsiden til innsiden på den nederste, og deretter en fra utside til utsiden over igjen....som noen her nevnte... må ta alle mine fire på nytt jeg... Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Oktober 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2005 har samme problemet jeg... kjøpte noe biltema-silikon lim søppel, IKKE gjør det. plastikken løsnet fra sillikonen. Møller sa forsåvidt at det var en god idè å lime plastikk fra utsiden til innsiden på den nederste, og deretter en fra utside til utsiden over igjen....som noen her nevnte... må ta alle mine fire på nytt jeg... sliter med våte dørtrekk eg og. men har funne ut slik som "nedi" sier. nederste delen av døra så limer du plastikk innidøra og så tar du å limer på plastikk over heile døra. har funne ut at byggeplast egner seg ikkje for plast idører. dei bare løsner fra døra og sikaflexen/silikonen eller kva du bruker. Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Oktober 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2005 sier du det ja, trodde det var silikonen som var problemet.. hvor får man evt tak i en annen type plast ? Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Oktober 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2005 sier du det ja, trodde det var silikonen som var problemet..hvor får man evt tak i en annen type plast ? eg har prøvd bosssekker. det har og godt men no skal eg prøve pressening. sjå om det funker men byggeplast funket ikkje. Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Oktober 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2005 ok... jeg tester noe sånt jeg og, men da kjøper jeg sikaflex og ikke noe biltemasøppel. Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgti16v Skrevet Oktober 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2005 eg brukte sikaflex til å lime med og teltvindu fra fortelt som plast,,,satt(og sitter enda) som faen bruk svart sika til å lime med da det viser seg at den er sterkast Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Oktober 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2005 eg brukte sikaflex til å lime med og teltvindu fra fortelt som plast,,,satt(og sitter enda) som faenbruk svart sika til å lime med da det viser seg at den er sterkast trur ikkje fargen har å sei kva som er sterkast på sikaflex. bare til å vera obs på så levere sikaflex mange forsjellige typer tyber i "sika-familien" feks. sikakryl sikasil osv Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nedi Skrevet Oktober 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2005 hardtveit her i bergen selger visstnok sånt guff på rull som man legger på, kliner på noe plastikk og det sitter visst noe horejævlig. det skal ihvertfall jeg teste enkelte silikontyper er visstnok veldig korrosive mot metalll, og det er ikke bra Siter Eyes don`t leave fingerprints Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgti16v Skrevet Oktober 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2005 trur ikkje fargen har å sei kva som er sterkast på sikaflex. bare til å vera obs på så levere sikaflex mange forsjellige typer tyber i "sika-familien" feks. sikakrylsikasil osv feil---viser seg at merkelig nok er den svarte sterkast...basert på info frå kobber og blikkenslager med 25år i faget og svennebrev som fuger kvar dag......men nå er dette på innsida av ei dør og vil ikkje bli utsatt for den påkjenninga som det blir på eit tak. feks...... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jettamaster Skrevet Oktober 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2005 feil---viser seg at merkelig nok er den svarte sterkast...basert på info frå kobber og blikkenslager med 25år i faget og svennebrev som fuger kvar dag......men nå er dette på innsida av ei dør og vil ikkje bli utsatt for den påkjenninga som det blir på eit tak. feks...... oki. da skal eg bøye meg i støvet. det var eg ikkje klar over. har ein kompis som skulle lima noko med sikaflex og limte med sikakryl istaden for :hammer Siter -vw golf v 1,9 tdi (tddi) -vw jetta rsgl 1,6Weber. soon clean 2l 16v -vw golf II 1,6 cl Z-bra(rip) -vw jetta gl 1,8 91-mod "tuva"/rip) ligg unna vwcc / topcartuning.no. verdas største drittsekk driver dette firmaet. svindler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg