Z-DoGG Skrevet Oktober 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2005 jeg fant plutselig en bygning etter å ha kjeda meg litt i google earth, og synes den ligner noe veldig på den bygninga man kan gå opp i på GTA san andreas der man får fallskjerm i første byen.... synes det var litt morro da :P Siter The Rat-Mobile: Toyota Corolla 1.6DX 87mod :driving Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet Oktober 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2005 wow .. dette er SÅ offtopic det er on topic.... alle byene i GTA spillene er bassert på ekte byer.. og da er det bare normalt å ta med landemerkene.. som eks bygningen som du har bilde av der... PS: det er også første byggning som blir herpet i filmen independance day :P PPS: byggningen heter "U.S. Bank Tower" er den høyeste byggningen i LA på 310meter.. (og også den høyeste byggningen mellom Chicago og Hong Kong) Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
djman Skrevet Oktober 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2005 åssen får du så bra kvalitet? jeg har soma inn på hjembyen min, men det er bare helt groggy.. Siter I am going to find myself. If I get back before I return, keep me here. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
l4rsh Skrevet Oktober 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2005 er vel bare de største byene i verden som får sånn høy oppløsning :) Siter xaudi coupe2.8q xpeugeot 205gti xmazda 929lht xford capri2.8i Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cereal Skrevet Oktober 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2005 noen som vet hvor ofte satelitt bildene blir oppdatert? Siter 98- Subaru Impreza GT x - 95- Volvo 850 T5 x - 87- VW Golf Gti 1,8 16v x - 92- Honda Civic HB 1.5Lsi x - 85- VW Golf Gti 1,8 8v Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darty Skrevet Oktober 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2005 Det spørs om du har "test"-versonen eller det orntlige som du må betale for.. Tror ikke test-versonen blir oppdatert.. Siter 1973 Pontiac Firebird 2007 VW Passat 2.0 TDI [X] 1961 VW Boble [X]1983 VW Golf MK1 OldSchool [X]1988 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet Oktober 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2005 den gratise er ikke en beta .. det er selve google earth.. og blir oppdatert.. Google earth Pro eller no derimot har enda fler saker som ikke har en dritt å si .. hvis du zoomer inn på hjembyen din og det blir groggy så har de ingen bilder av den .. er bare noen få prosent av hvert land som er tatt bilder av.. Oslo ble er bare halve sentrum tatt bilde av .. og da med skyer :/ vil dere se mer fly biler av norge så gå på http://www.norgeibilder.no Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ayapuri Skrevet Oktober 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 14, 2005 den gratise er ikke en beta .. det er selve google earth.. og blir oppdatert..Google earth Pro eller no derimot har enda fler saker som ikke har en dritt å si .. hvis du zoomer inn på hjembyen din og det blir groggy så har de ingen bilder av den .. er bare noen få prosent av hvert land som er tatt bilder av.. Oslo ble er bare halve sentrum tatt bilde av .. og da med skyer :/ vil dere se mer fly biler av norge så gå på http://www.norgeibilder.no Yoohoo, jeg fant bilen min hellothere Siter Chrysler Stratus 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Z-DoGG Skrevet Oktober 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2005 Kebab gud: hehe, la det jo ikke i off topic uten grunn da... synes det egenlig var ganske godt gjort å finne akkurat den bygningen bare ved å tilfeldig zoooome inn på et sted i verden... men gleder meg til den tia kommer hvor sattelitt bildene blir opptadert hvert 5 min med detaljerte bilder fra absolutt hele verden... sjefs konge å skjekke om det er noen ute å henger på hydro'n via internett da.. :P Siter The Rat-Mobile: Toyota Corolla 1.6DX 87mod :driving Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Shaky Skrevet Oktober 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2005 Hvis du ser på kartet på google earth så ser du at det er grønne områder og gråe områder. Zomer du inn på de grønne så er bilder groggy. Gjør du det samme på de gråe så får du se bilder som er ganske gode, men det er bare i de store byene, ennå. Siter 02 Caravelle tdi 84 Golf GTI (i deler) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fres Skrevet Oktober 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2005 Hehe good one z-dogg Siter Signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet Oktober 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2005 Kebab gud: hehe, la det jo ikke i off topic uten grunn da... synes det egenlig var ganske godt gjort å finne akkurat den bygningen bare ved å tilfeldig zoooome inn på et sted i verden... men gleder meg til den tia kommer hvor sattelitt bildene blir opptadert hvert 5 min med detaljerte bilder fra absolutt hele verden... sjefs konge å skjekke om det er noen ute å henger på hydro'n via internett da.. :P vel med tanke på at Det aldri vil skje så ..ok.... tror neppe Google kommer til å ansette fly til å fly over områder hvert 5 minutt... spesielt ikke små bensinstasjoner.. (Og hvis dere lurer... alle detaljerte bildene er fly bilder.. ingen utenfor romfarts programmene og millitære har tilgang til høyoppløslige bakkebilder tatt med satelitt..) Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fres Skrevet Oktober 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2005 Jeg trodde google eide eller leide en egent satelitt jeg. Håper det blir en realitet veldig snart at det henger dusinvis av satelitter over oss og kan sende så og si live bilder. Både morsomt og praktisk Siter Signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Magnum_pi Skrevet Oktober 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2005 Håper det blir en realitet veldig snart at det henger dusinvis av satelitter over oss og kan sende så og si live bilder. Både morsomt og praktisk Men hvis det skulle komme en ny fotboks, nei da blir vi overvåket, får vårt privatliv i bilen invadert og det som verre er. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fres Skrevet Oktober 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2005 går vel greit så lenge det ikke er x-ray bilder, (husker ikke hva det heter på norsk) går ann å hjemme seg innedørs hehe... Neida, ser problemet Siter Signatur.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg