Gå til innhold

google earth, GTA san andreas

Ranger emnet


Z-DoGG

Anbefalte innlegg

  • Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

wow .. dette er SÅ offtopic det er on topic....

alle byene i GTA spillene er bassert på ekte byer.. og da er det bare normalt å ta med landemerkene.. som eks bygningen som du har bilde av der...

 

PS: det er også første byggning som blir herpet i filmen independance day :P

PPS: byggningen heter "U.S. Bank Tower" er den høyeste byggningen i LA på 310meter.. (og også den høyeste byggningen mellom Chicago og Hong Kong)

[*] 2003 Lexus IS200

 

[*] 1999 BMW 318i - Solgt

 

[*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den gratise er ikke en beta .. det er selve google earth.. og blir oppdatert..

Google earth Pro eller no derimot har enda fler saker som ikke har en dritt å si ..

 

hvis du zoomer inn på hjembyen din og det blir groggy så har de ingen bilder av den ..

er bare noen få prosent av hvert land som er tatt bilder av..

Oslo ble er bare halve sentrum tatt bilde av .. og da med skyer :/

 

vil dere se mer fly biler av norge så gå på http://www.norgeibilder.no

[*] 2003 Lexus IS200

 

[*] 1999 BMW 318i - Solgt

 

[*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust

Lenke til kommentar
Del på andre sider

den gratise er ikke en beta .. det er selve google earth.. og blir oppdatert..

Google earth Pro eller no derimot har enda fler saker som ikke har en dritt å si ..

 

hvis du zoomer inn på hjembyen din og det blir groggy så har de ingen bilder av den ..

er bare noen få prosent av hvert land som er tatt bilder av..

Oslo ble er bare halve sentrum tatt bilde av .. og da med skyer :/

 

vil dere se mer fly biler av norge så gå på http://www.norgeibilder.no

 

Yoohoo, jeg fant bilen min hellothere

Chrysler Stratus 2.0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kebab gud: hehe, la det jo ikke i off topic uten grunn da... synes det egenlig var ganske godt gjort å finne akkurat den bygningen bare ved å tilfeldig zoooome inn på et sted i verden...

 

men gleder meg til den tia kommer hvor sattelitt bildene blir opptadert hvert 5 min med detaljerte bilder fra absolutt hele verden... sjefs konge å skjekke om det er noen ute å henger på hydro'n via internett da.. :P

The Rat-Mobile:

Toyota Corolla 1.6DX 87mod :driving

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ser på kartet på google earth så ser du at det er grønne områder og gråe områder.

Zomer du inn på de grønne så er bilder groggy.

Gjør du det samme på de gråe så får du se bilder som er ganske gode, men det er bare i de store byene, ennå.

02 Caravelle tdi

84 Golf GTI (i deler)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kebab gud: hehe, la det jo ikke i off topic uten grunn da... synes det egenlig var ganske godt gjort å finne akkurat den bygningen bare ved å tilfeldig zoooome inn på et sted i verden...

 

men gleder meg til den tia kommer hvor sattelitt bildene blir opptadert hvert 5 min med detaljerte bilder fra absolutt hele verden... sjefs konge å skjekke om det er noen ute å henger på hydro'n via internett da.. :P

vel med tanke på at Det aldri vil skje så ..ok....

 

tror neppe Google kommer til å ansette fly til å fly over områder hvert 5 minutt... spesielt ikke små bensinstasjoner..

 

(Og hvis dere lurer... alle detaljerte bildene er fly bilder.. ingen utenfor romfarts programmene og millitære har tilgang til høyoppløslige bakkebilder tatt med satelitt..)

[*] 2003 Lexus IS200

 

[*] 1999 BMW 318i - Solgt

 

[*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår