Gå til innhold

google earth, GTA san andreas

Ranger emnet


Z-DoGG

Anbefalte innlegg

  • Svar 38
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Top Posters In This Topic

Sikkerhetsrisiko ja...

Google hjelper terrorister

 

Vet du, at det satt jeg og tenkte på og, da jeg prøvde det ut. Når man kan se de høyeste stedene i USA helt detaljerte, og til og med få opp 3D-visning, kan man jo nesten planlegge alt...

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men... Hvor får man tak i dette google earth?! Jeg ordna meg en cracket versjon en gang men fikk aldri helt til det der... ;)

Så hvor får man tak i det?!

 

Søker på Google, søker etter Google Earth, tar du den første (?) siden, tar base-utgaven, som er gratis og bruker timevis på å tulle og vaste tid. :D

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vel... Svigerbroren min er personalansvarlig i Google (hovedbygningen i Silicon Valley altså), og da han og søsteren min var på besøk her i sommer, fortalte han mange fine beretninger om GoogleEarth visjonen. Bare synd jeg ikke kan fortelle de videre ;)

 

Men kan si såpass at om ikke sånn altfor lenge vil man omtrent kunne se hva som er i bæreposene til folk som spaserer langs Karl Johan ;)

det kan man i dag .. men google har ikke lov til å bruke de bildene.. hvis ikke de skaffer de selv.. eller kjøper de.. og de som har de bildene er de samme som nekter googel å bruke de..

 

og hvis googel en dag kan gi en hver person muligheten tilø som du skrev se ned i handle poster osv .. så vil jeg selv sende protest.. i dag er det ok da vi ikke kan se så veldig detaljer.. men hva om de tar EKSTREM høyoppløsnings bilder av nettop deg i en av dine mindre heldige øyeblikk.. ville du likt det?

 

i dag r det helt ok.. men det finnes grense

[*] 2003 Lexus IS200

 

[*] 1999 BMW 318i - Solgt

 

[*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår