Mouh Skrevet Oktober 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2005 Hvor plasserer man skiltet foran på de bilene der? Eller slipper de det kanskje? hvis du ser på bildene så ser du at det faktisk ikke er noen skilter forran ;) Link Siter Project NoName (93 Corrado 2L 16V Lysholm) CorradoClubNorwegen.Com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Becmaister Skrevet Oktober 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2005 For en lyd ved gasspådrag! Siter "How fast do you like it?!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
al3x Skrevet Oktober 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2005 hvis du ser på bildene så ser du at det faktisk ikke er noen skilter forran ;)Link Så det ja ;) Har bare ikke sett så mange bilder av den bilen før, så da måtte jeg spørre. Siter - '01 Audi A4 1.8TQ - '95 Audi A4 1.6 - Bumblee Bee Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KingCamel Skrevet Oktober 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2005 For en lyd ved gasspådrag! Hvor har du hørt lyden? Fikk ikke frem noe lyd på den filmen jeg :( Siter 1994 VW Golf TDK 2000 Yamaha Dragstar 1100 x 2006 Bombardier Outlander 800 x 2006 Bombardier Rally x 1982 "Chewy" Corolla DX Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Oktober 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2005 hvis du ser på bildene så ser du at det faktisk ikke er noen skilter forran ;)Link Litt tåpelig spørsmål, men hvor var skiltet foran? Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt_Mustang Skrevet Oktober 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2005 Det er ikke alle SLR som har skilt foran, men hvis du ser på linken jeg la ut ser du hvor de plasserer det foran. Siter "Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort." George Best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt_Mustang Skrevet Oktober 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2005 Det skilt nr. der var faktisk enklere å huske enn det på Koenigseggen til Vollvik :hammer Siter "Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort." George Best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SRT-10 Skrevet Oktober 16, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 16, 2005 Møtte denne bilen på Skarnes på fredag. Utrolig fet... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skeken Skrevet Oktober 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2005 Jeg sto ved et fotgjengerfelt i Munkedamsveien for et par uker siden da har stod 1,5 meter fra meg og ruset kjerra mens han ventet på grønt lys. Lyset kom, Petter`n ga bånn fjøl og det kom et monster-brøl av en annen verden :D Bilen vrengte seg bortover gata og dekkrøyken veltet ut av hjulbuene bak, mens bakken ristet og det hørtes ut som kompressoren skulle suge i seg et par av fotgjengerne borti veien. Helt sinnsykt å stå bare meter fra dette, anbefales!! :wave Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Antivakumtrollet Skrevet Oktober 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2005 Vidar Riseth har også denne bilen, han stakk innom på motor-trade da jeg jobbet der i arbeidsuka.... Riseth sin er riktignok sølvgrå, men de fleste klarer vel se forskjell på en SL500 og en Mclaren SLR? hellothere Siter Mercedes C200 Espirit 95-mod (x) Mercedes 190E 2.6 87-mod (x) Mercedes 190E 2.0 87-mod (x) Audi 200 2.2 Turbo Quattro 86-mod (x) Mercedes 230CE 89-mod (x) Peugeot 205 1.9 CTi cab 87-mod (x) Mercedes 190E 84-mod (x) Peugeot 205 GTi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
espsko Skrevet Oktober 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2005 Er vel bare Stordalen og Arne Fredly som har SLR i Norge vel? Siter Flink til å kjøpe biler jeg ikke har bruk for. PCN Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bullitt_Mustang Skrevet Oktober 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2005 Riseth sin er riktignok sølvgrå, men de fleste klarer vel se forskjell på en SL500 og en Mclaren SLR? hellothere Skal greit kunne se forskjell på en SL500 og en SLR ja... Kunne Vidar Riseth ha hatt råd til en SLR da? Siter "Jeg brukte mye penger på fyll, damer og raske biler. Resten bare rotet jeg bort." George Best Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
doffen23 Skrevet Oktober 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2005 Skulle til og fylle bensin på Uno x i kongsvinger.Da plutselig Petter stordalen kommer kjørende med sin Mclaren Slr.Liker vanligvis ikke sånne spersportsbiler,men dæven for en bil. Han stoppet og gikk inn på Mix kiosken og kjøpte seg rosinboller og Tab extra av alle ting .HAHALot bilen stå med dørene oppe mens han var inne. Hadde ikke med meg kamera eller tlf.Så ingen bilder :) Morro og se en sånn en i trafikk Da såg vi den på samme tidspunkt. lånte svigerfar sin clk jeg da å fikk øye på stordalen i rundkjøringa. virket som han kom fra sverige. kanskje han har vært å isnspisert olav thon sitt bygge prosjekt i charlottenberg. utrolig fet bil ihvertfall:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Becmaister Skrevet Oktober 18, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 18, 2005 Hvor har du hørt lyden? Fikk ikke frem noe lyd på den filmen jeg :( Brukte den Nokia mediaplayer til å spille av :) Siter "How fast do you like it?!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Antivakumtrollet Skrevet Oktober 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2005 Kunne Vidar Riseth ha hatt råd til en SLR da?QUOTE] Mr.Riseth er vel god for ca 14 millioner ifølge skattelistene, så råd har han vel nok..Men er vel som oftest de med ENDA mer penger som unner seg en bil som denne.. Siter Mercedes C200 Espirit 95-mod (x) Mercedes 190E 2.6 87-mod (x) Mercedes 190E 2.0 87-mod (x) Audi 200 2.2 Turbo Quattro 86-mod (x) Mercedes 230CE 89-mod (x) Peugeot 205 1.9 CTi cab 87-mod (x) Mercedes 190E 84-mod (x) Peugeot 205 GTi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg