Gå til innhold

Mclaren på Kongsvinger

Ranger emnet

millhouse

Anbefalte innlegg

• Svar 33
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hvis du ser på bildene så ser du at det faktisk ikke er noen skilter forran ;)

Link

Litt tåpelig spørsmål, men hvor var skiltet foran?

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg sto ved et fotgjengerfelt i Munkedamsveien for et par uker siden da har stod 1,5 meter fra meg og ruset kjerra mens han ventet på grønt lys. Lyset kom, Petter`n ga bånn fjøl og det kom et monster-brøl av en annen verden :D

Bilen vrengte seg bortover gata og dekkrøyken veltet ut av hjulbuene bak, mens bakken ristet og det hørtes ut som kompressoren skulle suge i seg et par av fotgjengerne borti veien. Helt sinnsykt å stå bare meter fra dette, anbefales!! :wave

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vidar Riseth har også denne bilen, han stakk innom på motor-trade da jeg jobbet der i arbeidsuka....

Riseth sin er riktignok sølvgrå, men de fleste klarer vel se forskjell på en SL500 og en Mclaren SLR? hellothere

Mercedes C200 Espirit 95-mod

(x) Mercedes 190E 2.6 87-mod

(x) Mercedes 190E 2.0 87-mod

(x) Audi 200 2.2 Turbo Quattro 86-mod

(x) Mercedes 230CE 89-mod

(x) Peugeot 205 1.9 CTi cab 87-mod

(x) Mercedes 190E 84-mod

(x) Peugeot 205 GTi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skulle til og fylle bensin på Uno x i kongsvinger.Da plutselig Petter stordalen kommer kjørende med sin Mclaren Slr.Liker vanligvis ikke sånne spersportsbiler,men dæven for en bil. Han stoppet og gikk inn på Mix kiosken og kjøpte seg rosinboller og Tab extra av alle ting .HAHA

Lot bilen stå med dørene oppe mens han var inne.

Hadde ikke med meg kamera eller tlf.Så ingen bilder :)

Morro og se en sånn en i trafikk

Da såg vi den på samme tidspunkt. lånte svigerfar sin clk jeg da å fikk øye på stordalen i rundkjøringa. virket som han kom fra sverige. kanskje han har vært å isnspisert olav thon sitt bygge prosjekt i charlottenberg. utrolig fet bil ihvertfall:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kunne Vidar Riseth ha hatt råd til en SLR da?QUOTE]

Mr.Riseth er vel god for ca 14 millioner ifølge skattelistene, så råd har han vel nok..Men er vel som oftest de med ENDA mer penger som unner seg en bil som denne..

Mercedes C200 Espirit 95-mod

(x) Mercedes 190E 2.6 87-mod

(x) Mercedes 190E 2.0 87-mod

(x) Audi 200 2.2 Turbo Quattro 86-mod

(x) Mercedes 230CE 89-mod

(x) Peugeot 205 1.9 CTi cab 87-mod

(x) Mercedes 190E 84-mod

(x) Peugeot 205 GTi

Lenke til kommentar
Del på andre sider