Diablito Skrevet April 13, 2003 Rapporter Share Skrevet April 13, 2003 Trenger litt hjelp fra noen vw-kyndige nå. Jeg har sett en del Golf MKI med støtfanger som ser ut til å være fra MKII. Den ser ut til å passe med litt grov tilpassning. Men det ser ikke ut til at det er denne fangeren som sitter på alle årsmodellene, hvilke er det som har den? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jonte Skrevet April 13, 2003 Rapporter Share Skrevet April 13, 2003 Du tenker nok på 90 modell fangeren fra Golf 2. Den kom på Golf 2 i 90 (derav navnet ;)) Denne kan du tilpasse til Golf 1, med å kutte den ned litt, eller så kan du kjøpe 90-look fangeren til Golf 1 Denne type'n du mener? Siter - 02 Porsche Carrera 4 - 98 Porsche Boxster (selges) http://www.jonte.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Diablito Skrevet April 13, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 13, 2003 Stemmer det ja, takk skal du ha, får se meg om etter en fanger da. Noen som har peiling på hva jeg må gjøre for å sette inn motor å girkasse fra en MKII ellerIII? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg