HemiCuda Skrevet Oktober 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2005 pleier å stå en mobil måler i Haugesund avogtil, i en 50 Sone, og den kan ikke måle over 50, ligger du over 50 så står det bare "Over 50" istede for farten din :p Siter -1980 Buick Century Estate Wagon (kosebil) -1991 Volvo 240GL stasjonsvogn (bruksbilen) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fastone Skrevet Oktober 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2005 De er ganske nøyaktige. Kjører forbi den i Asker flere ganger i uken og sammenligner med GPS'en og det er maks 1 km/t i avvik Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glennca Skrevet Oktober 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 19, 2005 Du kan mye om radar/laser detektorer ser det ut som :hammer Fy faen Whistler lager de dårligste detektoren på markedet omtrent. De suger rett og slett. Skal du ha noe som redder ræva de kjøper du gjerne en bra detektor. Whistler redder deg hvertfall ikke på laser siden de sikter mot skiltet/lysene dine, og laser stårlen er utrolig liten, så den plukker ikke opp det om de ikke skyter rett på Whistler'n din. Enste du har noe som helst sjangs mot er en "constant on" radar, da får du kanskje en liten advarsel, men det er UTROLIG forskjell på en bra detektor og en dårlig en, så kast den du har nå og bruk 4-5000 kroner, og bestill fra USA. Eller spar de 4-5000 kronene og kjør sånn ca. fornuftig... Av det jeg har skjønt så rekker du ikke å bremse når den først piper. Eller tar jeg feil? Siter 2000 Nissan Primera P11-144 1,8 DOCH 1995 Chrysler Neon 2.0 16v *Solgt* 1989 Mazda 626 Coupè *Solgt* 1986 Mazda 626 Sedan *RIP* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
E30 Turbo Skrevet Oktober 21, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 21, 2005 I sverige har de fotobokser som bruker radar. Kjører ganske ofte fra nordnorge gjennom sverige, og det er en drøss bokser langs veien, men kun 2 har kamera i, hvertfall de gangene jeg har kjørt det siste året! Det har vært de samme boksene, og radarvarsleren klikker hver gang.. Begynner å pipe hurtigere og hurtigere dess nermere man kommer.. Heldigvis har jeg da ikke skiltet på forran, og suser forbi i samme hastighet.. Morro å se det blinker!! Hadde 180 forbi sist.. assman Siter BMW E30 3.1 ///TIC (snart ny m20 motor 331TIC) 09 Audi A4 2.0TFSI Avant Quattro S-line 08 FastFord Transit TDCI kassapowah 08 Slovw Caddy Maxi TDI DSG Suzuki GSX750R TurboIntercooler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Manuell Skrevet Oktober 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2005 det meste jeg har hatt forbi en sånn er 210, riktig nok i Italia.. Siter Opel Astra1,7 TDI Nissan 200sx s13 D-Spec BMW e28 Is bil Suzuki bandit Draps maskin Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darty Skrevet Oktober 22, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 22, 2005 Eller spar de 4-5000 kronene og kjør sånn ca. fornuftig... Av det jeg har skjønt så rekker du ikke å bremse når den først piper. Eller tar jeg feil? På den min far har er det 2 km rekkevidde.. Såklart har jo dette litt med hvor mye det er i veien (hus, busker osv) Siter 1973 Pontiac Firebird 2007 VW Passat 2.0 TDI [X] 1961 VW Boble [X]1983 VW Golf MK1 OldSchool [X]1988 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg