Hauk Skrevet Oktober 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2005 Bulletcam i grillen på Almeraen: http://media.putfile.com/HH76 (22MB) (Ikke så voldsomt utagerende - må jo ha paragraf 3 i bakhodet. :) ) Bør høres med headphones. På vanlig anlegg tar motorlyden - som er i mono og kun i venstre kanal - fullstendig overhånd og drukner musikken. Mens har man hodetelefoner så "overlever" musikken i høyre kanal. (Track fra GTA3: "Destiny" med Syntax. Iggy Pop står for pratinga...) Amatørmessig - I know! :) Satt med headphones når jeg redigerte - men da har jeg lært det til neste gang ihvertfall... Siter /Jon. '94 MX-5 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
lekelars Skrevet Oktober 17, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2005 slem!! du bryter jo fartsgrensen jo!!! -tøff motorlyd da.. :coplight Siter Avensis Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hauk Skrevet Oktober 17, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 17, 2005 slem!! du bryter jo fartsgrensen jo!!! -tøff motorlyd da.. :coplight Marginalt. La oss si bilen er veeeldig lavt gira - og filmen går i fortfilm? :) Siter /Jon. '94 MX-5 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet Oktober 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2005 hehe Kult klippet med lyden, virker stiv den bilen din? Mere info? Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hauk Skrevet Oktober 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2005 heheKult klippet med lyden, virker stiv den bilen din? Mere info? Intrax ARS justerbare coilovers (høyde, rebound og compression) 215/45-16 Yokohama A-043 på OZ Superturismo. Sitter bra på veien. :) Siter /Jon. '94 MX-5 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rally Koffen Skrevet Oktober 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2005 mange hk ca ? digg lyd :) Siter 89 Mazda 323 4x4 Turbo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hauk Skrevet Oktober 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 25, 2005 mange hk ca ? digg lyd :) SR20DE. 143 hk, 1160 kg... offisielle tall fra Nissan. :) Orginalt slår den f.eks en 98 Golf 1,8T på 0-100. 8,2 kontra 8,3 sek. Men de talla fra Nissan er nok kanskje litt for lave. Og da tenker jeg ikke på vekta! :) Mods på bilen min utgjør neppe allverden. Største bidragsyter er nok justering av tenninga inkl. 98 oktan. KN57i-kit m/CAI og catback gir ca. 1/2 hk på en god dag. Bare show! :) Har noen 4-2-1 headers liggende i boden, men jeg klarer ikke å bestemme meg for hva/om jeg skal gjøre noe med katalysatoren... Siter /Jon. '94 MX-5 1.8 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg