Per-Henrik Skrevet Oktober 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2005 hvist man har en 230 at. kjører gul kork for gasser. en litten ic, 2,5 tommers effekt anlegg. og 0,5 i lade trykk. hvilm man da få mindre bensin forbruk om man kjører 0,9 bar? og hva bruker en sånn motor hvist man kjører pent? Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tosk Skrevet Oktober 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2005 hvist man har en 230 at. kjører gul kork for gasser. en litten ic, 2,5 tommers effekt anlegg. og 0,5 i lade trykk. hvilm man da få mindre bensin forbruk om man kjører 0,9 bar? og hva bruker en sånn motor hvist man kjører pent? Vil så absolutt ikke bruke MINDRE bensin, d er kun mulig på sprut motor.. å du vil aldri få en AT motor under 1.1++liter på mila! Siter - V O L V O - Motormekaniker hos http://www.cylmo.no Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Evolve Skrevet Oktober 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2005 det er bullshit jeg har hatt min nede i 0,9 - 1,0 på langkjøring! Siter "95 VW Golf III (grevlingbil) "84 Volvo 240 - B230FK + [X] "00 BMW 520 m-sport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet Oktober 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2005 er jo snakk om en dl og to, ting som luftfuktighet og vindretning kan jo nesten gjøre det utslaget, så BS veit jeg ikke om jeg ville kallt det.. men saken er vel at en AT aldri vil bruke "ikke mye" suppe..uansett ladetrykk.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Per-Henrik Skrevet Oktober 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2005 hvist han bruker 1,1 på mila. også bruker den 1 liter uten turbo. så er det vel ikke så veldig mye å lure på. Hva må en gjøre for å få turbo på den? en 86 model gul kork forgasser. Siter Trenger 16v topp til volvo rød blokk. PM ME... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Heggis Skrevet Oktober 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2005 jeg hadde b230at med ic... 0.5i trykk.. 1.0 på "fin" blanda kjøring.. mye mye mere når jeg testa grenser.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oeb Skrevet Oktober 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2005 Trykket avgjør jo ikke forbruket direkte, det er hvordan du bruker pedalen det. Forbruket har _mye_ med kompresjonsforholdet i motoren også.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tohola Skrevet Oktober 15, 2005 Rapporter Share Skrevet Oktober 15, 2005 Som Martin Schanke sa, en turbobil bruker normalt ikke mer bensin enn en sugemotor, men det er kjørstilen til føreren som avgjør. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Join the conversation
You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.